به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 39 از 45 نخستنخست ... 9192930313233343536373839404142434445 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 381 تا 390 , از مجموع 449
  1. #381
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Eram نمایش پست ها
    سلام
    لهجه درست هست نه لحجه.
    ..............

    سلام خانم معلم
    عه :)
    من سال ها فکر می کردم لحجه درسته ، در حالی که درستش لهجه بود :)
    آخ آخ آخ :)
    من دشمن زیاد دارم ، امکان داره دشمنان ار این نقطه حمله کنند :)
    یه جا دیگه گفته بودم بَه بَه ای ،، میگفتند : بع بعی درستشه :)
    چه اوضاعی شده :)
    متشکرم .
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 20 تیر 99 در ساعت 00:45

  2. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 20 تیر 99), Pooh (جمعه 20 تیر 99), الهه زیبایی ها (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  3. #382
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    [QUOTE=Mvaz;458546]

    مثلا من کرای(به عنوان آنالیزور و با حفظ سمت تدارکات) و غلام ( دروازبان) و اسکار فیس ( بازیکن مهاجم) و ......... انتخاب میکنم برای مبارزه با افراد سیاره مریخ .

    /QUOTE]

    ..................

    به نظرم :
    غلام را دربازه بان نذار
    غلام را بذار حمله با اسکارفس :)
    زونیام را بذار دروازبان
    منم بذار هافک چپ
    :)
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 20 تیر 99 در ساعت 12:09

  4. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 20 تیر 99), Pooh (جمعه 20 تیر 99)

  5. #383
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    جناب mvaz, این چه حرفیه؟ من اصلا ازشما ناراحت نشده بودم :))) باور کنید.
    من اگر ناراحت بشم از کسی، اصلا توانایی اینکه به رو نیارم رو ندارم و حتما مستقیم ابراز میکنم که ازش ناراحت شدم. اگر از حرف شما هم ناراحت شده بودم، حتما میگفتم. خیالتون راحت :)))

    متوجه طعنه حرفاتون شدم. ولی طعنه ی مثبتی بود و کاملا متوجه شدم منظورتون اینه که قدر چیزهای ارزشمند زندگی رو بدونم.

    تو جوابمم به شما هیچ بداخلاقیی نبودا. با لحن بداخلاقی نخونده باشید یه وقت.

  6. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  7. #384
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
    کاش میشد شما هم یه بار ریشه ای مشکلتون رو مطرح کنید تا دوستان خبره کمک کنند.
    یا حداقل اگر اینکار رو نمیکنید از مدیر یا فرشته مهربان کمک بگیرین خانم پو.
    سلام.
    در مورد این بخش صحبتتون، فقط یه حرفی داشتم.

    با تمام احترامی که برای روانشناسان قایلم، ولی مرزی که بین خود به عنوان شخصی سالم و آگاه و بی عیب، با مراجعین میکشند، به شخصه برای من بیشتر از اینکه جذب کننده باشه، دفع کننده است.

    تشخیص این عزیزان و همکارانشون اینه که عزت نفس نداری و خودتو دوست نداری و خودتو دوست داشتنی نمیدونی.

    راه حلشان : خودتو دوست داشته باش. ادمی که خودشو دوست داشته باشه، نیازی نداره کسی دوسش داشته باشه.

    همین.

    راهکارشون توقف افکار منفی.

    اما خیلی جالبه کلا شیوه ی کار روانشناسان... ابتدا زیر رگبار ایراد گرفتنت میگیرن، و برات ۱۰۰ تا ایراد ازت میکشن بیرون، قشنگ لهت میکنن، تصویر کثیف و پر ایراد درونت رو که خودتم ندیده بودیش نشونت میدن میگن تو اینی، بعد میگن حالا برو خودتو دوست داشته باش.

    خیلی مسخرس به نظر من کارشون.
    ویرایش توسط Pooh : جمعه 20 تیر 99 در ساعت 13:18

  8. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  9. #385
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 17 دی 01 [ 01:20]
    تاریخ عضویت
    1398-4-18
    نوشته ها
    141
    امتیاز
    5,597
    سطح
    48
    Points: 5,597, Level: 48
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    413

    تشکرشده 311 در 123 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام سرکار پو

    نه خوشم اومد خوب جواب دادید، باید میبودم و دوباره اتیش صندلی رو بیشترش میکردم.
    وسایلم خزنده ن دیگه، اخه پا ندارن که... دستم نداره این بنده خداها.


    غلام این سوالا چیه؟ فکر کنم غلام داری دنبال یه قاتلی چیزی میگردی؟
    قرص روانگردان چیه؟ بچه های همدردی خیلی خوبن، دیگه ته خلافشون یه سرقت مسلحانه بوده با دو تا آدم ربایی...

  10. 4 کاربر از پست مفید زونیام تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 20 تیر 99), Mvaz (جمعه 20 تیر 99), Pooh (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  11. #386
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    سلام.
    در مورد این بخش صحبتتون، فقط یه حرفی داشتم.

    با تمام احترامی که برای روانشناسان قایلم، ولی مرزی که بین خود به عنوان شخصی سالم و آگاه و بی عیب، با مراجعین میکشند، به شخصه برای من بیشتر از اینکه جذب کننده باشه، دفع کننده است.

    تشخیص این عزیزان و همکارانشون اینه که عزت نفس نداری و خودتو دوست نداری و خودتو دوست داشتنی نمیدونی.

    راه حلشان : خودتو دوست داشته باش. ادمی که خودشو دوست داشته باشه، نیازی نداره کسی دوسش داشته باشه.

    همین.

    راهکارشون توقف افکار منفی.

    اما خیلی جالبه کلا شیوه ی کار روانشناسان... ابتدا زیر رگبار ایراد گرفتنت میگیرن، و برات ۱۰۰ تا ایراد ازت میکشن بیرون، قشنگ لهت میکنن، تصویر کثیف و پر ایراد درونت رو که خودتم ندیده بودیش نشونت میدن میگن تو اینی، بعد میگن حالا برو خودتو دوست داشته باش.

    خیلی مسخرس به نظر من کارشون.
    سلام

    دکتر فرانکل تو بخشی از کتاب در جستجوی معنی مینویسه:
    یه روز یکی اومد مطب من، گفت من فکر میکردم الان باید یه جا دراز بکشم و از گذشته خودم بگم تا تو به اصطلاح من رو روانکاوی کنی.
    اقای فرانکل میگه من برخلاف خیلی از روانشناسان و حتی فروید، معتقدم باید بجای گذشته به اینده نگاه کرد. از معنا و مفهوم زندگی و هدف اینده انسان رو نجات داد. چون اینده هنوز نیومده پس از اساس چیزی برای کاویدن وجود نداره.
    بیشتر تجاربی هستن که خود فرد بعد از یافتن معنا زندگی اش از اونها استفاده میکنه.


    شما قدرت اینو دارید که به این معنا دست پیدا کنید. هدفتون رو بسازید.
    چون یه فرق با خیلی ها دارید، اون اینه که " میدانید که نمیدانید یا بلد نیستید" این دانستن باعث پیشرفت شما خواهد شد. شک نکنید.


    یه روز یه روانشناس به یکی گفت کمالگرایی. اون فرد جدی نگرفت رفت و دوباره اومد یه ایراد دیگه از خودش گذاشت رو میز، باز روانشناس گفت کمالگرای درمان کن. دفعه بعد اومد گفت شاد نیستم ، تمرکز ندارم. بازم روانشناسه گفت کمالگرایی.

    اون روانشناس بی تجربه خوانده شد، ولی فرد مراجع پس از چند سال فهمید، اگر میره خرید سر کوچه، اگر میره مسافرت، اگر تو خونه با خانواده احساس خووشی نداره. اگر با رسیدن به اهدافش شاد نمیشه، اگر تمرکز رو مطالعاتش نداره، اگر بعضی وقتها تنبلی میکنه، اگر حرف دیگران براش خیلی مهمه. اگر کلی کاره نیمه کاره داره. همه و همه ریشه اش در این کمالگرایی هست.

    نتیجه گرفت عجب روانشناس حاذقی، برم پیداش کنم. غافل از اینکه نمیدونست مراجعه دوباره اش به اون روانشناس خودش ریشه در کمالگرایی اش داشت. چون دیگه اون میدونست اشکالش چیه و فقط باید عمل میکرد.

    شما نگران نباشید، اول بخواهید و طلب کنید. به خدا توکل کنید همه چی ردیف میشه.

    مواظب خودتون باشید سرکار خانم پو، فرد پر ارزش تالار همدردی.

  12. 4 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 20 تیر 99), Pooh (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  13. #387
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    خدایا باز شکرت به خاطر نعماتت، سلامتی و همه چیزای دیگه. همین که جلوی خودمو بگیرم، کمتر گناه کنم، فک کنم شاهکار کردم ...

  14. 4 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Eram (شنبه 21 تیر 99), Pooh (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  15. #388
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    ارم کجایی؟ من کلی زحمت کشیدم آن شدم اومدم ازت سوال پرسیدما قدر بدون چنین توفیقی کمتر نصیب کسی میشه

  16. 2 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    Eram (شنبه 21 تیر 99)

  17. #389
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط زونیام نمایش پست ها

    وسایلم خزنده ن دیگه، اخه پا ندارن که... دستم نداره این بنده خداها.


    .

    والا وسایل ما هم دست و پا ندارن. ولی یا طبق قوانین فیزیکی، یا نیرویی از طریق دست ما بهشون وارد شده که پرتشون کرده یه جایی، یا قل میخورن میرن یه جایی، یا لیز میخورن میرن یه جایی، یا میغلتن میرن یه جایی. :))

    من وسیله خزنده ندیدم. بگید چی بوده برم بخرم یکم از دستم ولش کنم بخزه بره، ندیده از دنیا نرم.


  18. 3 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    زونیام (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  19. #390
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سلام

    بعد از مدتها اومدم لب تاپ قدیمیمو باز کردم ، تالار همدردی بین صفحات میانبر ( shortcut) بود .
    یهو ازینکه وقت دارم و میام اینجا ببینم چه خبره چشمام برق زد

    لبخندزنان

    اومدم تو.....
    ( چراغارو خاموش کنید میخوام ببرمتون صحرای محشر )
    دیدم 2 تا تاپیک بالاست
    یکیش صندلی داغ ( ای داد و فریاد )
    یکیش پشت صحنه صندلی داغ ( سوختم )


    دیگه دستم به موس نمیرفت ( خواهرا - برادرا - آی شمایی که به امیدی اومدید توی تالار .... )
    هنوز جای صندلی داغ پارسال درد میکنه
    جرات نکردم این تاپیکارو باز کنم

    از همون پشت فقط دیدم استارتر یکی دیگه است ، یه نفس راحت کشیدم .
    نفس زنان خودمو رسوندم اینجا

    امان ازون روزی که صندلی داغو سپردن به ما
    با لشکرِ دوستان ،

    نمی دونید چقد سخت بود ازین همه آدم یک نفر متوجه نشد " مجری " چیه
    یا متوجه شد و نتونست .
    هیچوقت هیچ جای دنیا " مجری " انقد مظلوم واقع نشده بود ( جایگاه مجری )
    آقای مدیر گفتن وقت ندارن به سوالای بیشتری پاسخ بدن
    مجریشون فرار کرد رفت (آخه آدم انقد ترسو )

    یارانِ ما اینچنین بودن
    حالا مجری های صدا و سیما رو بببینید (البته همشون اینطور نیستن)
    به مهمان برنامه میگن یا درصدِ سودتو بگو یا حرف نزن . بعدش مهمان برنامه رو میشورن میندازن روی بند .
    مدیونید اگه فکر کنید دارم آقای کیاداووداسفندیاری رو میگم
    یا منظورم اینه ما از مجری های صندلی داغ همچین توقعی داشتیم
    نه .
    ما می گفتیم نذارید مهمون صندلی داغ ، درگیر پیچ بشه . پیچش ، پیچک ... .

    ------------------------------------------------------------

    شوخی کردم
    اتفاقا دور هم کلی خوش گذشت
    یادش بخیر


    7 جان
    آفرین دختر . بخاطر سرگرمی که راه انداختی
    خوشحال شدم .

    راستی مزه صندلی داغ به سوال و جوابای داغه ها
    من که هر وقت با خواهر زاده هام آب بازی کنم اصلا از زیر خیس شدن در نمیرم
    الکی فرار می کنم ولی حسابی همو خیس می کنیم
    اینطوری نباشه حال نمیده .



    ----------------------------------------------------
    شمیم جان بخاطر پیامای اخیرمون شرمنده ام
    الان هم که تو کمرنگی
    چند ماه پیش گشتم ایمیلتو پیدا کردم و ایمیل زدم بهت . ولی فکر کنم الان به اون ایمیل دسترسی نداری
    اگر برات مقدور بود که بهم ایمیل بزنی تا آدرس جدیدتو داشته باشم خوشحال می شم .
    ای دوست ، ای صمیمی ای خوب
    تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم .

  20. 4 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    Eram (شنبه 21 تیر 99), miss seven (شنبه 21 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)


 
صفحه 39 از 45 نخستنخست ... 9192930313233343536373839404142434445 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.