دوست عزیز ابتدا بهتون تبریک میگم امیدوارم که خوشبخت باشید
اما به نظرم شما ی مهمونی خیلی کوچیک که فقط اعضای اصلی دو خانواده هستن بگیرید اما حتما لباس بپوشید ارایشگاه برید و آتلیه که یادگاری خوبی از این دوران داشته باشید و زندگی مشترکتون رو شروع کنید اگر در آینده شرایط مناسبی پیش اومد مراسم خیلی خوبی هم برگزار کنید که هیچ مشکلی هم نداره اما اگر امکان پذیر نشد حداقل ی مراسم و خاطرات خوبی براتون مونده باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)