سلام.
این مدت دلم لک زده بود برای یه خنده از ته دل.... که آقا غلام باعث شدن بخندم :)))
خیلی باحال بود اقا غلام.
به به سون.... چه دست خط خوبی. آفرین.
آقا غلام اخرش وی چی گفته؟ اونجاشو نتونستم بخونم
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
سلام.
این مدت دلم لک زده بود برای یه خنده از ته دل.... که آقا غلام باعث شدن بخندم :)))
خیلی باحال بود اقا غلام.
به به سون.... چه دست خط خوبی. آفرین.
آقا غلام اخرش وی چی گفته؟ اونجاشو نتونستم بخونم
ویرایش توسط Pooh : چهارشنبه 04 تیر 99 در ساعت 22:40
gholam1234 (چهارشنبه 04 تیر 99), miss seven (چهارشنبه 04 تیر 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
کدوم قسمتش؟ بگین تا مام بخندیم ...
- - - Updated - - -
گذاشتم که
Handwriting 1.jpg
miss seven (چهارشنبه 04 تیر 99), Pooh (چهارشنبه 04 تیر 99)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام
کرونا اومده ها
عید پارسال برا مبازه با گرونی آجیل ، آجیل نخریدیم
امسال هم برا مبارزه با کرونا و مشکلات قبل ،شیرینی و آجیل و ...نخریم الحمد الله + لغو مهمانی ها :)
شما هم برا مبارزه با کرونا مهمان دعوت نگیر :)))
شیرینی هم لقمه نگیرید ( احتیاط بشه از مغاره ای که اگه می خرید )
اگه گرفتید با کف و صابون بشوریدش :))
از ما گفتن بود
..........................
پشت خونه mvaz اینا ، یه منظره ای هست ...میریم عکس می گیریم و اسکارفس تایید می کنه هر دفعه ، می ذاریم اینجا :))
خب تصویری قشنگ تر از این نیست که الان برید پنجره را باز کنید و آسمان را نگاه کنید
............................
خانم 7 شما نزدیک 300 سئوال از غلام پرسیدید ؟
غلام ، خدا رحمتت کنه
mvaz عزیز خدا تو هم مورد رحمتش قرار بده
:))
................
آقا غلام ما چاکریم
نماز شب خیلی خوبه
خوش به سعادت هر کی بخونه .
منم رهگذرم .....
یه جورایی هممون رهگذریم ....
کاش تا موقع که همه هستیم قدر همو بدونیم ...
تا الان که خودم سعی کردم از شما غلام عزیز و دیگر دوستان گرامی یاد بگیرم
اگه اشتباهی رخ داده از ما ...شرمنده
دست خط غلام و خانم7 هر دو قشنگ بود
بچه ها مراقب باشید
در پناه خدا
ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 04 تیر 99 در ساعت 22:54
miss seven (چهارشنبه 04 تیر 99), Pooh (چهارشنبه 04 تیر 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
کرای نظرت در مورد بزرگوارانی که نماز شب میخونن، ولی در طول روز مال مردم رو میخورن. با سنگدلی آدمای بیگناه رو میکشن، چیه؟
- - - Updated - - -
سون، من اجازش رو از کرای میگیرم. لطفا این شعری که زونیام گذاشت رو بنویس و بذار همینجا. مطمئن باش ما سوئ استفاده نمیکنیم انصافی
سرشک گوشه گیران را چو دریابند در یابند
رخ مهر از سحرخیزان نگردانند اگر دانند
ز چشمم لعل رمانی چو میخندند میبارند
ز رویم راز پنهانی چو میبینند میخوانند
- - - Updated - - -
دیگه اگه میتونستین بخونین که اسمش رو نمیذاشتن خط نستعلیق که !
Pooh (چهارشنبه 04 تیر 99)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
آقا سی آر وای کجای کار هستید ...هر وقت اینستاگرام را باز میکنم میبینم دوستانم عقد کردند و جشن هم گرفتند ...توی همین کرونایی ...یعنی من نمیتونم یه تولد کوچولو داشته باشم ؟ البته صحبتتون کاملا درسته ...حالا ببینیم چی پیش میاد ... به یکی گفتم برنامه ی تولد رو چکار کنم اون هم گفت ان شاءالله تا اون موقع با شوهرت یه تولد دو نفری بگیرید ...حالا منو میگید اینقدر ذوق کردم که نفسم بالا نمی اومد
آقا کرای من جدی گفتم ...یه تصویر زیبا از آسمان پر از ستاره های درخشان میخوام .... هر شب هم آسمون رو از پشت پنجره نگاه میکنم و یکی دو تا ستاره میبینم ....ولی واقعیتش چند وقت پیش خواب آسمون پر از ستاره های درخشان دیدم و خیلی حالم خوب شد و میخوام یه عکسی داشته باشم از این منظره و چاپ کنم و بچسبونم توی دفتر خاطراتم .
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
تشکرشده 2,261 در 917 پست
یه مقدار حالم بد هست بخاطر اینکه آدما بر خلاف چیزی که نشون میدن، اونقدرا با هم مهربون نیستن. اکثرا به فکر این هستند که سر همدیگه رو شیره بمالن، پول همدیگه رو بدزدن و .... توی این آشفته بازار اگه گرگ نباشی و مثه بقیه آدما دزدی نکنی، کلات پس معرکس متاسفانه.
خدایا اینجا آیا جامعه اسلامی است؟؟؟
miss seven (چهارشنبه 04 تیر 99)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
والا شبیه همون عکسی هست که فرستادم ....خیلی زرنگی آقا غلام ..من رشته ام رو گفته بودم ولی شما توی صندلی نگفتین ....
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
تشکرشده 2,261 در 917 پست
miss seven (چهارشنبه 04 تیر 99)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
gholam1234 (چهارشنبه 04 تیر 99), Mvaz (جمعه 06 تیر 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
miss seven (چهارشنبه 04 تیر 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)