من امنیتی نمیبینم توی سفینه ای که کرای توش باشه. ایها الناس من نمیخام با کرای برم توی سفینه. چرا شوخی میگیرین همه چی رو؟
تشکرشده 2,261 در 917 پست
من امنیتی نمیبینم توی سفینه ای که کرای توش باشه. ایها الناس من نمیخام با کرای برم توی سفینه. چرا شوخی میگیرین همه چی رو؟
goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99), miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)