وااااای خدایا چقدر با مزه این شما ها
بالأخص آقا کرای ... خیلی خنده ام گرفت وقتی گفتید اون پیرزنه فکر میکرد شما سوسول هستید در حالیکه در اشتباه بوده ...
یه چیزی برام جالبه که شما در عین اینکه مشاوره های منطقی و جدی میدین ولی شخص شوخ و جالبی هستین ....
و یا این جمله ی بامزه :
راستی اون سه مردی که خواب دیدید با پیکان رفته بودند فضا » منو - غلام و زونیام هستیم ......جمعه ها عصر کار می کنیم با هم ( امنیت منطقه تو خط فضا را مراقب هستیم که سوسول ها راحت برند )
خوبه که همراهمون هستین آقا کرای











علاقه مندی ها (Bookmarks)