اقا من الان دیدم، من با کرای توی یک فضای بسته قرار نمیگیرم. عواقب این کار قابل بیان نیست در فضای مجازی، ولی من با ایشون نمیرم توی اون سفینه کضایی
تشکرشده 2,261 در 917 پست
اقا من الان دیدم، من با کرای توی یک فضای بسته قرار نمیگیرم. عواقب این کار قابل بیان نیست در فضای مجازی، ولی من با ایشون نمیرم توی اون سفینه کضایی
goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99), miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)