آقای بهرنگ عزیز من کاملا شرایط شما رو درک میکنم چون خودم هم دقیقا در همین مرحله از زندگیم قرار دارم و تلاش میکنم تا همسرم سر میز مذاکره بیاد و من مجبور به شکایت دیگری نشم.
من واقعا راهکاری ندارم اما ی چیزی رو خوب متوجه شدم که وقتی بیش از اندازه اصرار به توافق داشته باشیم تا زودتر تکلیف زندگی مشخص بشه طرف مقابل متوجه این موضوع شده و به هیچ وجه همکاری نمیکنه .
شما در مورد شکایتی که مجبورا میخواهید انجام بدهید باهاشون صحبت کردید ؟؟
شاید اگر جدی بودن شما رو در این موضوع بفهمن راضی به مذاکره شوند









علاقه مندی ها (Bookmarks)