با سلام
عصبانی شدن ( مخصوصا زود عصبانی شدن ) به نظرم می تونه علت های مختلفی داشته باشه :
- عدم مهارت های فردی ، اجتماعی
- نگرش سخت گونانه به مسائل و روش حل مسئله و نگاه اشتباه به آن
- انتظارات از مردم ( از غیر خدا انتظار داشته باشیم ...مثلا از رئیسمون - از همکارمون - از خانواده و ...)
- کمبود یه ویتامین ( مانند b ) در بدن
- گرفتار دنیا ، آرزوها ، مقایسه ها باشیم
بزرگان دین راهکارهای زیادی گذاشتن ،،،من خودم بعضی ها شو در حد توانم امتحان کردم واقعا جواب میده ،،
یه چیزی هست که به نظرم یاید تمرین بشه و هر روز خودمون را بهتر کنیم و یاد بگیریم :
- همیشه دائم الوضو
- غم دنیا رود
- دوری از غرور و منیت ( پیش خدا خودمان را هیچی ندونیم )
- نماز خواندن
- ذکر خدا
- سکوت مغز !
- یه نشانی داشته باشیم یادمان باشه ( مثل انگشتر مذهبی )







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)