چرا عصبانی نشدن کار سختی ست ؟ چون یک احساس طبیعی انسانی هست
آیا برای تو هم سخت است؟ نه چون میتونم کنترلش کنم
هیچ وقت پیش آمده که از عصبانی شدنت پشیمان شده باشی ؟ بله
وقتی خیلی عصبانی می شوی و از کوره در می روی برای آرام کردن خودت چکار می کنی ؟ به خودم میگم آرام باش تو فقط عصبانی هستی و تا وقتی که آرام نشده ای هیچ تصمیمی نگیر و هیچ اقدامی نکن .







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)