سلام خانم عزیز من بعد چند سال اومدم دوباره در همدردی
سه سال جدا شدم از کسی که عاشقش بودم و بهم خیانت کرد و بعد این مدت تو این سه سال بدبختیشو دیدم۲
نظرم اینه موضوعال رو بزرگ نکن نذار روش بهت باز شه
بذار ازت حساب ببره یه جا بهت میگه دلم خووست
تشکرشده 547 در 219 پست
سلام خانم عزیز من بعد چند سال اومدم دوباره در همدردی
سه سال جدا شدم از کسی که عاشقش بودم و بهم خیانت کرد و بعد این مدت تو این سه سال بدبختیشو دیدم۲
نظرم اینه موضوعال رو بزرگ نکن نذار روش بهت باز شه
بذار ازت حساب ببره یه جا بهت میگه دلم خووست
maadar (پنجشنبه 08 خرداد 99), Tanhaaaa1000 (چهارشنبه 07 خرداد 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)