اصولا به نظر من اگر همیشه بخواید پیرو نظر و تعیین تکلیف کردن اونها باشید برخلاف میل خودتون، و همیشه خودتون رو در مقابل خواسته های اونعا سرکوب کنید، زمانی اونقدر خشم درونتون جمع میشه که دیگه توان خفظ احترام رو هم نخواهید داشت.
من الان دقیقا همینم
تشکرشده 25 در 16 پست
اصولا به نظر من اگر همیشه بخواید پیرو نظر و تعیین تکلیف کردن اونها باشید برخلاف میل خودتون، و همیشه خودتون رو در مقابل خواسته های اونعا سرکوب کنید، زمانی اونقدر خشم درونتون جمع میشه که دیگه توان خفظ احترام رو هم نخواهید داشت.
من الان دقیقا همینم
Pooh (سه شنبه 06 خرداد 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)