به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 44

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام آقا امین. من خودم اینقدر در زندگی دلمشغولی دارم که فرصت نمی کنم اینجا کسی رو راهنمایی کنم. اما وقتی تاپیکت رو خوندم توی حرفات، خودم رو دید. و تصمیم گرفتم در یک پست اون چه که تجربه در زندگی بهم یاد داده بهت بگم.
    1. وقتی 30 سال به بالا بشی می فهمی 20 سالگی یعنی شروع، یعنی کللللللی وقت. پس حماقت محضه اگر با این فکرا که وقتم رو از دست دادم و عقب موندم و .... بخوای همین فرصت طلایی رو بسوزونی. روی کلمه حماقت تاکید دارم.
    2. از امروز اگر حتی یک لحظه دیگه بخوای برای فرصت ها و روزها و سالهای از دست رفته قبلی زندگیت(البته به قول خودت) حسرت بخوری، مطمئن باش سال های پیش رو را هم از دست میدی، حتی خیلی زودتر از اون چه که فکرش رو بکنی.
    3. برای تصمیم گیری خیلی معطل نکن، هر چیزی وقتی واردش بشی، خودش میشه راهنمایی که راه رو برات روشن تر میکنه. اگر بخوای مدام از اشتباه کردن بترسی، اون وقته که اتفاقا بیشتر عقب میمونی و مسیری که زودتر در 2 یا 3 سال میتونی طی کنی به خاطر به تعویق انداختنت، میشه 10 سال یا حتی بیشتر.
    4. زندگی یعنی حرکت کردن، یعنی تجربه کردن، یاد گرفتن و بعد رشد کردن. سرزنش کردن خودت یا دیگران، فقط باعث گول زدن خودت میشه و بعدها این تویی که حسرت از دست دادن عمر با ارزشت رو میخوری چرا؟ چون عمر خودت رو صرف آب ریخته و سرزنش و شکایت کردن از خودت و دنیا کردی.
    5. کاش بدونی در بهترین و طلایی ترین روزهای زندگی خودت هستی که میتونی از لحظه به لحظه اش استفاده کنی و کلی رشد کنی. کاش بدونی چه چیزها که نمیدونی و میتونی یاد بگیری، کاش بدونی چقدر میتونی برای خدا بنده بدرد بخوری باشی. چقدر می تونی اثرگذار باشی.
    6. رشته ریاضی برای کنکور، رشته های کامپیوتری رو بیشتر ساپورت میکنه و حتی تنوع رشته کنکور زیادی هم داره.
    7. اگر واقعا به هنر علاقه داری، رهاش نکن و هر طور شده براش کاری انجام بده، نیمه وقت کاری جور کن تا پولش هم جور بشه. منفعل نباش، پول ندارم و نمی تونم خیلی قطعیت نداره. چون راه های زیادی هست که میشه پولش رو جور کرد مثل سرکار رفتن ، وام دانشجویی و ... علاقه به نظر من مهمه، چون موتور انگیزه و حرکته.

    8. شاید شعار به نظرت بیاد اما خیییییلی مهمه و اونم اینکه میگن اگر زندگی بهت لیموترشی داد سعی کن ازش لیموناد بسازی. من فهمیدم که غر زدن و راکد بودن، یعنی از دست دادن توانایی و قدرت حرکت، یعنی عقب گرد.
    9. امین فکر میکنم که خیلی باهوش و توانمندی، حواست باشه شیطون اطراف افرادی مثل تو زیاد پرسه میزنه تا خودت رو صرف حرص خوردن و ترس و ناامیدی کنی، تا نتونی رشد کنی تا وقتت رو تلف کنی چون میتونه الکی الکی ناامیدت کنه. تا به هدر بری...
    10. خدا رو همیشه در نظر داشته باش. باهاش دوست باش.

    موفق و سربلند باشی.

  2. 5 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    amin COD (یکشنبه 04 خرداد 99), gholam1234 (شنبه 03 خرداد 99), Pooh (یکشنبه 04 خرداد 99), بالهای صداقت (یکشنبه 04 خرداد 99), سحر بهاری (شنبه 03 خرداد 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.