من از تجربه خودم میگم، بری تاپیک منو هم ببینی در مورد خساست شک داشتم، حتی در این حدی که فکر میکردم قراره یه کاری رو راه بندازه و سرمایه از خودش و پولسازی از من که از من به درآمد برسه.
و حتی گفته بود رو درآمد من حساب میکنه.
منم تو تاپیکم گفتم دوس داشتم حداقل گل بهم میداد.
گفتم کرونا اجازه نداد بیشتر نوع خرج کردنشو ببینم.
ولی از اون موقع تا الان تقریبا بهم محرز شد که خسیس نیست.
این مورد رو میشه از حرفاش هم فهمید.
در مورد برنامه ریزی های مالی آینده تون باهم حرف بزنین، ببین تو رو هم قاطی میکنه.
ببین بعضیا شاید خرجای ریز ریز نکنن، ولی یهو میبینی یه خرج بزرگ میکنن... مثلا کِیس من همین که پیش خودش فکر میکنه پول دستش اومد اول ماشین منو عوض کنه و بعد خودشو، این برای من ارزشمنده، حالا من که واقعا چنین توقعی ازش ندارم.
در مورد گل و هدیه برای مناسبتها، منم راستش چهارشنبه سوری رو نشنیده بودم ولی بعضیا واقعا بلد نیستن و میشه یادشون داد و اصلا ارزش نداره خودتو ناراحت کنی.
مثلا در مورد گل اولین گلی که برام آورد دسته گل خاستگاریم بود، با اینکه قشنگ هم نبود! ولی من کلی ازش تشکر کردم و گفتم من گل فلان رنگ خیلی دوس دارم، اصلا گل روح آدمو تازه میکنه و ....... دقیقا از همون موقع برام گل میاره هر دفعه میاد.
برای کادو اگه خیلی حساس هستی، بازم خودت دست به کار شو و براش انجام بده. البته میگن باید اولین کادو از سمت پسر باشه.
اگه رابطتون رسمی هست از سمت خانواده و هنوز عقد نکردین اصلا توقع کادو نداشته باش، صد در صد دلش نمیخواد برای شروع یه کادوی معمولی بده، دوس داره یه کادویی بده که جلو بقیه بتونی بگی از طرف کی گرفتی، قطعا کادوهای خفن در اوایل رابطه طلا هست و پس اصلا توقع نداشته باش قبل از عقد.
در مورد نصف کردن خونه هم موقعی توقع داشته باش نصف نصف بشه که خودتم توش شریک میبودی، نه الزاما شریک مالی، این شراکت میتونه عاطفی هم باشه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)