به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 99 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1399-1-22
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    2,653
    سطح
    31
    Points: 2,653, Level: 31
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 56 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من از تجربه خودم میگم، بری تاپیک منو هم ببینی در مورد خساست شک داشتم، حتی در این حدی که فکر میکردم قراره یه کاری رو راه بندازه و سرمایه از خودش و پولسازی از من که از من به درآمد برسه.
    و حتی گفته بود رو درآمد من حساب میکنه.
    منم تو تاپیکم گفتم دوس داشتم حداقل گل بهم میداد.
    گفتم کرونا اجازه نداد بیشتر نوع خرج کردنشو ببینم.

    ولی از اون موقع تا الان تقریبا بهم محرز شد که خسیس نیست.
    این مورد رو میشه از حرفاش هم فهمید.
    در مورد برنامه ریزی های مالی آینده تون باهم حرف بزنین، ببین تو رو هم قاطی میکنه.
    ببین بعضیا شاید خرجای ریز ریز نکنن، ولی یهو میبینی یه خرج بزرگ میکنن... مثلا کِیس من همین که پیش خودش فکر میکنه پول دستش اومد اول ماشین منو عوض کنه و بعد خودشو، این برای من ارزشمنده، حالا من که واقعا چنین توقعی ازش ندارم.

    در مورد گل و هدیه برای مناسبتها، منم راستش چهارشنبه سوری رو نشنیده بودم ولی بعضیا واقعا بلد نیستن و میشه یادشون داد و اصلا ارزش نداره خودتو ناراحت کنی.
    مثلا در مورد گل اولین گلی که برام آورد دسته گل خاستگاریم بود، با اینکه قشنگ هم نبود! ولی من کلی ازش تشکر کردم و گفتم من گل فلان رنگ خیلی دوس دارم، اصلا گل روح آدمو تازه میکنه و ....... دقیقا از همون موقع برام گل میاره هر دفعه میاد.
    برای کادو اگه خیلی حساس هستی، بازم خودت دست به کار شو و براش انجام بده. البته میگن باید اولین کادو از سمت پسر باشه.
    اگه رابطتون رسمی هست از سمت خانواده و هنوز عقد نکردین اصلا توقع کادو نداشته باش، صد در صد دلش نمیخواد برای شروع یه کادوی معمولی بده، دوس داره یه کادویی بده که جلو بقیه بتونی بگی از طرف کی گرفتی، قطعا کادوهای خفن در اوایل رابطه طلا هست و پس اصلا توقع نداشته باش قبل از عقد.

    در مورد نصف کردن خونه هم موقعی توقع داشته باش نصف نصف بشه که خودتم توش شریک میبودی، نه الزاما شریک مالی، این شراکت میتونه عاطفی هم باشه.

  2. 2 کاربر از پست مفید Shivaaaa تشکرکرده اند .

    gazal71 (پنجشنبه 01 خرداد 99), gholam1234 (پنجشنبه 01 خرداد 99)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 خرداد 99 [ 14:03]
    تاریخ عضویت
    1399-2-31
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    133
    سطح
    2
    Points: 133, Level: 2
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    9

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در مورد مهرییه هم پدر من اصلا اجازه نمیدن مهریه ی بالا بگم چون همیشه گفتن ادم باید چشمش به دست خودش باشه دستشم رو زانوی خودش. ولی دوست هم نداشتم ایشون این موضوع رو مطرح کنن اگرچه که از پدر خودش میترسه چون فکر میکنه ممکنه رو این موضوع حساس بشه.

    از نوع خرج کردن شما چطور دستگیرتون میشه که طرف مقابل ولخرجه خسیسه یا نه حساب گره و درست رفتار میکنه؟ مثلا ایشون تو این مدت آشنایی ناهار زیاد میخریدن چون ما فقط بعضا تایم ناهار بیرون بودیم و وقت بود همو ببینیم و نمیذاشتن من حساب کنم، ولی چون من ذاتا غذام کمه همیشه بجای دو پرس غذا یه پرس سفارش میدادن...من خودمم راضی بودم چون میدونم حجم معده ام کوچیکه ولی بعضا دلم میخواست خودش بدون اینکه به من بگه دو پرس میگرفت به این چیزا فکر میکنم میگم ببین چقدر حسابگره در حالی که من خودم مخالف اسرافم ولی بعضا حساس میشم.

    در مورد قهر هم درسته ایشون اخلاق خوبش اینه که موقع قهر من عادی رفتار میکنه و برخلاف اوایل کشش نمیده چون میگه دوست دارم و دلم نمیاد دیگه باهات بحث کنم و دلخور بشی گناه داری، منم خیلی کم شاید دو ماه یه بار قهر کوچیک کنم اون موقع هم انتظار رفتار عادی ندارم بلکه انتظار قربون صدقه ی بیشتر دارم و زودم اشتی میکنماما میگه بعضا یادم میره چون الان تحت فشارم....

    چیکار کنم حساسیتم کم بشه رو این موارد من زیادی تو بعضی موارد کمال گرا هستم و هیچی نمیگم نمیگم یهو ناراحت میشم

  4. کاربر روبرو از پست مفید gazal71 تشکرکرده است .

    gholam1234 (پنجشنبه 01 خرداد 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.