به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 44

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 شهریور 04 [ 23:51]
    تاریخ عضویت
    1398-7-22
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    4,700
    سطح
    43
    Points: 4,700, Level: 43
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    ممنون خانم سحر بهاری برای نظرتون
    ولی من که نمی خوام از خونه فرار کنم...این هم خودش یه راه حل روانشناسیه که وقتی جایی ذهنتون آرام نیست از اونجا برید
    مشکل من با خونوادم بر میگرده به دو تا تصمیم اساسی که خونوادم برام گرفتم که شرح کاملش دو صفحه جا می خواد ولی به طور خلاصه موقع انتخاب رشته دبیرستان در حالی که من کامپیوتر دوست داشتم من رو فرستادن رشته ریاضی و اینطوری درسم نابود شد...آخه به من چه که درس های شیمی و فیزیک و آمار و هندسه بخونم...که سه سال دبیرستان هر روز به خودم فوش میدادم که چرا اومدم این رشته ولی خب دبیرستان تموم شد...گفتم میرم سربازی دو سال رو تموم می کنم و دیگه بعدش آزادم هم می تونم به فکر یه رشته دانشگاهی خوب باشم هم پاسپورت دارم هم میتونم یه جایی استخدام بشم ولی حتی نذاشتن سربازی برم و گفتن بشین یه سال پشت کنکور باش که اون هم دریغ از یه دقیقه خوندن...این دو تا بزرگترین مشکل های من با خونوادمه و خب چیز های دیگه هم هست که اونا اینقدر بزرگ نیستن ولی خب اونا هم تاثیر دارن
    ولی خب نمی تونم اون ها رو مقصر بدونم چون واقعا چیز بدی که از من نخواستن اما من نمی تونم باهاش کنار بیام چون چهار سال از عمرم تلف شده
    در مورد هدف هم باید بگم من از اول به دو چیز علاقه داشتم...هنر و ورزش...هنر منظورم هر هنریه...چون عاشق ساخت چیز های جدیدم و هنر هم یعنی همین و همین الانشم بازی و انیمیشن می سازم که به عنوان سرگرمی خیلی باهاشون حال می کنم...وقتی هدف کامپیوترم نشد هدفمو تغییر دادم...گفتم میرم رشته موسیقی ولی اون هم خونوادم نذاشتن گفتن کار نداره و اصلا این کار ها مطرب بازیه اما اگه می خوای بری برو...از اون برو هایی که میگن نباید بری...هر چند خودمم دلم زیاد باهاش نبود واسه همین به این مورد زیاد کار ندارم...خلاصه بعد از این همه تمام تمرکزم رو گذاشتم روی اینکه برم مبارز آزاد بشم که دکتر آب پاکی رو ریخت رو دستم
    اون شکستی که میگن باید بعدش بلند شی و دوباره شروع کنی اینه که مثلا من که می خوام مبارز بشم چند تا مسابقه ببازم ولی باز هم تمرین کنم تا ببرم نه اینکه کلا اینو بزارم کنار برم سراغ یه چیز دیگه

  2. 2 کاربر از پست مفید amin COD تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 29 اردیبهشت 99), Pooh (سه شنبه 30 اردیبهشت 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.