سلام.
حالتون چطوره؟
خب، برادر گرامی،، اول یه گزارشی بدید که در این چند ماه برای مبارز ازاد شدن چه قدم هایی برداشتین؟
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
سلام.
حالتون چطوره؟
خب، برادر گرامی،، اول یه گزارشی بدید که در این چند ماه برای مبارز ازاد شدن چه قدم هایی برداشتین؟
amin COD (دوشنبه 29 اردیبهشت 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)