به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    داداش قربون شکلت. ماشالله 26 سالته. قشنگ در چارچوب خانواده برو جلو، هیچم عقب ماندگی نیست. به خانوادت بگو پا پیش بذارن و خود جنابعالی زیر نظر خانواده ها یه مدتی رفت و آمد کنین و بشناسینشون. اینکه رفتی بهش گفتی دوست دارم و از این موارد، با توجه به اینکه شناخت نداشتی از ایشون و هنوز اول راهی، یعنی یه مقدار جو گیر شدن.
    قشنگ چند جلسه زیر نظر خانواده ، دختر خانم رو بشناس.
    فقط حواست باشه از دو طرف بوم نیفتی، نه خیلی عجله کنی و سریع نتیجه گیری کنی و نه خیلی کمالگرایانه و ریزبینانه نگاه کنی به قضیه.
    اینم توی گوشت باشه که هیچ انسانی کامل نیست و هر کسی یه نقصی داره، باید ببینی نقصهای ایشون برای شما قابل پذیرش و قابل تحمل هست یا نه.
    برات آرزوی موفقیت میکنم...

  2. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (چهارشنبه 24 اردیبهشت 99)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 17 خرداد 99 [ 18:03]
    تاریخ عضویت
    1399-2-13
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    166
    سطح
    3
    Points: 166, Level: 3
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    داداش قربون شکلت. ماشالله 26 سالته. قشنگ در چارچوب خانواده برو جلو، هیچم عقب ماندگی نیست. به خانوادت بگو پا پیش بذارن و خود جنابعالی زیر نظر خانواده ها یه مدتی رفت و آمد کنین و بشناسینشون. اینکه رفتی بهش گفتی دوست دارم و از این موارد، با توجه به اینکه شناخت نداشتی از ایشون و هنوز اول راهی، یعنی یه مقدار جو گیر شدن.
    قشنگ چند جلسه زیر نظر خانواده ، دختر خانم رو بشناس.
    فقط حواست باشه از دو طرف بوم نیفتی، نه خیلی عجله کنی و سریع نتیجه گیری کنی و نه خیلی کمالگرایانه و ریزبینانه نگاه کنی به قضیه.
    اینم توی گوشت باشه که هیچ انسانی کامل نیست و هر کسی یه نقصی داره، باید ببینی نقصهای ایشون برای شما قابل پذیرش و قابل تحمل هست یا نه.
    برات آرزوی موفقیت میکنم...
    ممنون از بیاناتت برادر عزیزم، بنده هم با این نظر ک گفته میشه در چهاچوب نظارت خانواده صحبت بشه موافقم اما این مسیر رو رفتم و جوابی نگرفتم، باید منتظر تماس کسی میبودم؟ از یکجا نشستن و درجا زدن منتفرم، برای همین اینجوری اقدام کردم و شاید الان کمی دور از خانواده پیش ببرم جریان رو اما در سریعترین زمان از مادرم میخوام ک جلو برن و با مادرشون صحبت کنن و نظرشون رو راجعبه فرهنگ و اخلاق خانوادگی(ولو سطحی) به من بگن تا توی تصمیمگیری کمکم کنه
    اگر این تفکر از نظر من عقب ماندگی بود خودم بهش اعتقاد نداشتم، درسته؟
    من حرفم اینه باااااااااااااااااااااااا ااید دختر رو جذب خودم کنم تا حس خوبی بهش دست بده کنار من اونوقت مثل دوتا عاقل میشینیم تصمیم میگیریم بدرد هم میخوریم یا نه، توی قرن 21 زندگی میکنیم
    در جواب بخش دوم فرمایش حضرتعالی باید بگم که این عقیده ی من هست صادقانه: نه افراط رو میپسندم و نه تفریط، اعتدال به این معنی که در کلیات مسائل هم نظر باشیم اما تفاوت در جزئیات رو بپذیریم
    اون


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.