من نمي فهمم اين خودكشي رو چرا اينقدر بزرگ مي كنيد؟اينم كه نحوه تعامل مردها با مشكلا ت با زنها متفاوته. زنها بقيه رو مقصر مي دونن و بقيه بايد مشكلاتشون رو حل كنند مرد در داخل خودش به دنبال راه حل مي گرده. عجيبه ها. بابا خودكشي يك راهه براي اتمام سختي هاي زندگي!! ديگه وقتي انسان به بن بست مي رسه كه با داروي مزخرف عشق و محبت! نمي شه نگهش داشت كه..