به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

موضوع: همکلاسی

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 آذر 04 [ 10:35]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    169
    امتیاز
    14,145
    سطح
    77
    Points: 14,145, Level: 77
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 305
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,840

    تشکرشده 282 در 128 پست

    Rep Power
    41
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط محمد89 نمایش پست ها
    با سلام
    شاید من یکم زیادی تند گفتم راجع به نتیجه ازدواج.
    اما اصلا هدفم این نبود که شما به این نتیجه برسید که تنهایی بهتره و دوستان دیگر رو هم بترسونم!
    این مطلب رو گفتم برای اینکه من خودم هم تصور ایده الی از ازدواج داشتم. اما فکر میکنم ادم باید تصور اولیه اش رو اصلاح کنه. انتظارش رو واقعی کنه از ازدواج. رویاپردازی اش رو کمتر کنه.
    و یه چیز دیگه. حتی اگر به من میگفتن ۹۰ درصد ازدواجها هم ناموفق هستن (منظورم از ناموفق صرفا منجر به جدایی نیست. هر ازدواجی که یکی از طرفین راضی نباشن) باز هم من شانسم رو امتحان میکردم.
    کلا یه چیزهایی توی این دنیا دست ماست. مثلا در مورد ازدواج مطالعه، مشورت، جلسات آشنایی، پرسش و معاشرت قبل از ازدواج، شاید تحقیق و ...اما بیش از این واقعا دست ما نیست. اما به نظرم دلیل نمیشه که کلا رهاش کنیم.
    زندگی همینه! هیچ چیزش به طور قطع قابل پیش بینی نیست. الان همین کرونا رو ببینید. کی فکرش رو میکرد یه دفعه ادم مغرور قرن ۲۱ کلا فلج بشه؟!


    سلام مجدد.
    خیلی ممنونم بابت راهنمایی تون
    نه من در حالت کلی منظورم بود.
    داشتم تاپیک قبلیم رو نگاه می کردم، مال حدود 4 ماه پیش..
    اونموقع از این ناراحت و دلگیر بودم که تنها هستم. وقتی به اونموقع ها فکر می کنم، ناراحت می شم. چقدر خوب بود. هنوز دختر پاک و معصومی بودم..

    چقدر احمق بودم
    رفتم با یه پسر دوست شدم با فکرِ خوشِ اینکه قصدش ازدواجه! آخرشم منو ول کرد

    بخاطر همین خیلی تجربه بدی بود برام. خیلی اذیت شدم. تجربه ای که جبران ناپذیر بود. احساس بدی دارم نسبت ب خودم.

    بخاطر همین دیگه تصمیم گرفتم هیچ وقت ب فکر اینکه تنها هستم یا کسی نیست منو دوست داشته باشه و من دوستش داشته باشم نباشم.
    اگه مورد واقعی و مناسب و خوبی برای ازدواج پیش اومد که هیچی. اگه نیومد هم مجرد می مونم و راضی هستم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید بانوی آفتاب تشکرکرده است .

    Mvaz (چهارشنبه 27 فروردین 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.