به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 58 از 193 نخستنخست ... 8182838484950515253545556575859606162636465666768788898108158 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 571 تا 580 , از مجموع 1928
  1. #571
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    کوله را خواهم بست!

    دور خواهم شد از این شهر غریب..



    به دهی خواهم رفت

    که در آن آیینه ارزان باشد..

    هر زمان چهره تکراری من باز گرفت..

    بی هراس از دلمان بشکنمش..



    به دهی خواهم رفت

    که اگر از سر دلتنگی و غم داد زدم..

    مردم تلخ خیابانی مان

    اعتراضی نکنند.!



    من از این شهر سفر خواهم کرد..

    به دهی خواهم رفت...

    که در آن شب هنگام.

    بشود بوی خدا را فهمید..

    بشود پیشانی شاپرکی را بوسید.



    به دهی خواهم رفت

    که نخ پیرهن مردمشان

    جای ابریشم ناب

    از گل نسرتن و یاسمن است.

    و تمام اوج خوشبختی شان

    چیدن گندم یک مزرعه است



    به دهی خواهم رفت

    که هوایش بوی غربت ندهد.



    من به هنگام طلوع خورشید

    کوله را می بندم.

    فارغ از عشق و سراب.!

    بی خدا حافظی از شهر سفر خواهم کرد...!
    ای جاااان، خیلی باحال بود

  2. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    Pooh (دوشنبه 25 فروردین 99)

  3. #572
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    همه همدردیها کجایین بابا؟ نیستین ها؟ چیکارا میکنین؟

  4. 4 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    scarface (دوشنبه 25 فروردین 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 26 فروردین 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 27 فروردین 99)

  5. #573
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    همه همدردیها کجایین بابا؟ نیستین ها؟ چیکارا میکنین؟

    ............

    سلام آقا غلام :)



    این نقشه را ببین :



    اونجایی که ضربدر قرمز هست و تو نقشه نشون میده ، من الان اونجام ،
    باید خودمو برسونم تو جنگل ،
    یه رهنمایی اونجاست که میگن نقشه گنج مناطق شمالی دستشه


    اینجوریاست :)
    دس دس دس ...بریم سراغ گنج
    :)


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 25 فروردین 99 در ساعت 20:57

  6. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 25 فروردین 99), scarface (دوشنبه 25 فروردین 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 26 فروردین 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 27 فروردین 99)

  7. #574
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    همه همدردیها کجایین بابا؟ نیستین ها؟ چیکارا میکنین؟


    سلام

    اسم همدردی از دو واژه هم +درد تشکیل شده، وقتی خلوته یا آرامش قبل طوفانه یا درد ها کمه .

    ولی همدردی خودش یه گنجه،

    بهترین فرصت بریم درس ها و مقالاتی که تو همدردی هست رو یاد بگیریم و چراغ زندگی مون کنیم.


    آقا غلام دیدی قسمت پایین سایت آمار اشخاصی که بیشتری پست رو ارسال کردند زده؟

    فقط مدیر همدری نزدیک 9000 پست ارسال کرده، یعنی اگر تو بدترین حالت یک درصدش به درد مون بخوره یعنی 90 تا پست ایشون را اگر بخونیم و عمل کنیم صاحب گنج شدیم، دیگه به 99 درصد دیگه اش و باقی کاربران بماند.

    پس از فرصت استفاده کن دوست عزیز شما انسان تلاش گر و باهوشی هستی، مثل ما نباش که بعضی وقتها می یایم اینجا یه دوری بزنیم.

  8. 3 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    scarface (دوشنبه 25 فروردین 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 26 فروردین 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 27 فروردین 99)

  9. #575
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    سی ار وای عزیز، چطوری بابا خوبی؟ میگم عکس پروفایلتو میبینم فک میکنم خانمی عوض کن خب، یه سیبیل کلفت بذار،
    راستی یه سوال، معمولا چی تناول میکنی؟

  10. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    scarface (دوشنبه 25 فروردین 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 26 فروردین 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 27 فروردین 99)

  11. #576
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
    سلام

    اسم همدردی از دو واژه هم +درد تشکیل شده، وقتی خلوته یا آرامش قبل طوفانه یا درد ها کمه .

    ولی همدردی خودش یه گنجه،

    بهترین فرصت بریم درس ها و مقالاتی که تو همدردی هست رو یاد بگیریم و چراغ زندگی مون کنیم.


    آقا غلام دیدی قسمت پایین سایت آمار اشخاصی که بیشتری پست رو ارسال کردند زده؟

    فقط مدیر همدری نزدیک 9000 پست ارسال کرده، یعنی اگر تو بدترین حالت یک درصدش به درد مون بخوره یعنی 90 تا پست ایشون را اگر بخونیم و عمل کنیم صاحب گنج شدیم، دیگه به 99 درصد دیگه اش و باقی کاربران بماند.

    پس از فرصت استفاده کن دوست عزیز شما انسان تلاش گر و باهوشی هستی، مثل ما نباش که بعضی وقتها می یایم اینجا یه دوری بزنیم.
    قربونت برم mvaz عزیز،گفتم یه احوالی بپرسم. ما که چندین ساله همش داریم مطالعه میکنیم و نکته برمی داریم. بعضی وقتام میایم یه دوری میزنیم. ..

    - - - Updated - - -

    راستی من یه انتقادی هم بکنم، البته نظر شخصیمه، ممکنه درست نباشه. نظراتی که دوستان میدن، جدیدا خیلی زحمت میکشن براش، ولی بنظرم خیلی تئوریک هست. قبلنا خیلی راهنمایی ها و توضیحات کاربردی تر بودن....

  12. 6 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Eram (سه شنبه 26 فروردین 99), Mvaz (سه شنبه 26 فروردین 99), Pooh (سه شنبه 26 فروردین 99), scarface (دوشنبه 25 فروردین 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 26 فروردین 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 27 فروردین 99)

  13. #577
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 تیر 04 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1397-1-08
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    8,453
    سطح
    62
    Points: 8,453, Level: 62
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 297
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 371 در 127 پست

    Rep Power
    42
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط C-R-Y نمایش پست ها
    ............

    سلام آقا غلام :)



    این نقشه را ببین :



    اونجایی که ضربدر قرمز هست و تو نقشه نشون میده ، من الان اونجام ،
    باید خودمو برسونم تو جنگل ،
    یه رهنمایی اونجاست که میگن نقشه گنج مناطق شمالی دستشه


    اینجوریاست :)
    دس دس دس ...بریم سراغ گنج
    :)
    اخوی از دماوند بالاتر نمیتونی بری پلیس راها رو بسته :)

  14. 4 کاربر از پست مفید scarface تشکرکرده اند .

    gholam1234 (سه شنبه 26 فروردین 99), Mvaz (سه شنبه 26 فروردین 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 26 فروردین 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 27 فروردین 99)

  15. #578
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط scarface نمایش پست ها
    اخوی از دماوند بالاتر نمیتونی بری پلیس راها رو بسته :)

  16. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    الهه زیبایی ها (سه شنبه 26 فروردین 99)

  17. #579
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام دوستان
    خیلی احساس تنهایی میکنم و جایی جز همدردی و کسی جز شما رو برای دردودل ندارم.
    این وروجک رو تازه خوابوندم ، کاشکی الان مامانم میومد منو تاب می داد تا منم بخوابم، نوبتی هم که باشه نوبت منه.
    این قرنطینه واسه من شده عین زندان، حتی از در آپارتمان هم نمیتونم برم بیرون چه برسه تا سرکوچه . همسرم هم که شب میاد خونه سرش توی اخبار گوشی و بورس و... هست.
    توی این شرایط تلویزیونم نمیتونم زیاد روشن کنم چون بچه کوچیکه و خیلییییی جذب تلویزیون میشه و براش ضرر داره. اما وقتی خیلی بهم ریخته ام چاره ای ندارم و براش میزنم.
    وقتی هم خوابه تا بخوام یکم به کارهام برسم بیدار میشه . جدیدا هم من بین روز سخت میخوابم.
    دلم گریه میخواد...
    اندکی صبر، سحر نزدیک است.

  18. 5 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    gholam1234 (سه شنبه 26 فروردین 99), Mvaz (سه شنبه 26 فروردین 99), Pooh (سه شنبه 26 فروردین 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 26 فروردین 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 27 فروردین 99)

  19. #580
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Eram نمایش پست ها
    سلام دوستان
    خیلی احساس تنهایی میکنم و جایی جز همدردی و کسی جز شما رو برای دردودل ندارم.
    این وروجک رو تازه خوابوندم ، کاشکی الان مامانم میومد منو تاب می داد تا منم بخوابم، نوبتی هم که باشه نوبت منه.
    این قرنطینه واسه من شده عین زندان، حتی از در آپارتمان هم نمیتونم برم بیرون چه برسه تا سرکوچه . همسرم هم که شب میاد خونه سرش توی اخبار گوشی و بورس و... هست.
    توی این شرایط تلویزیونم نمیتونم زیاد روشن کنم چون بچه کوچیکه و خیلییییی جذب تلویزیون میشه و براش ضرر داره. اما وقتی خیلی بهم ریخته ام چاره ای ندارم و براش میزنم.
    وقتی هم خوابه تا بخوام یکم به کارهام برسم بیدار میشه . جدیدا هم من بین روز سخت میخوابم.
    دلم گریه میخواد...
    آیشالا درست میشه همه چی. خوش باشین و از لحظات استفاده کنین. روزی یه صفحه کتاب یا نوشته ای بخونین. زنگ به آشنایان و دوستان واقعیتون بزنین. ایشالا که فک میکنم روزهای خوبی در پیش رو هست ... نیاز به درد دل کردن توی این روزها یکم زیاد شده، منم همینجوریم. ایشالا که درست میشه همه چی. توکل به خدا

  20. 5 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Eram (چهارشنبه 27 فروردین 99), Mvaz (سه شنبه 26 فروردین 99), Pooh (سه شنبه 26 فروردین 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 26 فروردین 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 27 فروردین 99)


 
صفحه 58 از 193 نخستنخست ... 8182838484950515253545556575859606162636465666768788898108158 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.