سلام
خدا رو شکر تونستین بر این دیو بزرگ به مرور مسلط بشین. ان شالله این دوز باقی مونده رو هم قطعش کنید.
مهم ترین چیز که الان فرصت دارین، بگردین دنبال خطا ها، چرا ها، دستاوردها، چیز هایی که از دست دادین،
قطعا به این نتیجه میرسید که این دارو نه تنها بهتون کمک نمیکنه بلکه مجدد از خیلی از مسائل زندگی دورتون میکنه.
انسان ها مجهز شدن به ذهن. این ذهن قدرت باورنکردنی داره که اگر بتونید بهش مسلط شید، شادترین مرد روی زمین خواهید بود. خوبیش هم اینه که نیاز به هیچ محرکی نداره. فقط کلیدش دست خودتون هست.
سعی کنید به جای اینکه باخودتون تکرار کنید افسرده شدم و من نمیتونم، تو یه کاغذ که از قبل نوشتینش داشته های خوبتون رو شمارش کنید.
هر بار که شما فعل یا صفت منفی درمورد خودتون بکار میبردین چندین برابر مخرب تر است تا اگر شخص دیگری به شما همون حرف رو بزنه.
ورزش، خواب و خوراک خوب، افکار مثبت، مطالعه های مفید و انگیزشی و از همه مهمتر افزایش سطح معنویات بسیار بهتون کمک میکنه.
با مشاور و روانشناس هم حتما مشورت بگیرید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)