من چندین روز هست که روی قدرت تصمیم گیری و افزایش عزت نفس در تصمیم گیری دارم کار میکنم. اینکه با وجود تجزیه و تحلیل و دیدگاه شخصی؛ چطور نظرات دیگران رو هم جمع بندی و تجزیه و تحلیل کنم (نه اینکه نظراتشون رو توجه نکنم یا اینکه کاملا روم تاثیر بذاره و همونو انجام بدم)
برنامه آتی: ادامه همین بحث، چون خیلی مفصله. همچنین به انتخابهای قبلیم احترام بذارم! و اینکه توی هر تصمیمی یه درصدی امکان اشتباه هست، پس من از اون قسمتهای اشتباهش، درس میگیرم و در تصمیمهای آتی ازش استفاده میکنم !!!!!!!







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)