سلام، ممنونم. ای کاش خدای مهربان ظهور امام زمان رو برسونه زودتر . ای کاش اهل خسران نباشیم، واقعا پناه بر خدا از شر نفس اماره...
با خودم میگم ای کاش قدر زمان رو بیشتر می دونستم و بهتر زندگی می کردم... از خدا می خوام همه مون رو ببخشه و عاقبت به خیرمون کند. عاقبت به خیری و حفظ ایمان خیلی مهمه.
من نمیدانم امام زمان ان شاءالله کی ظهور خواهند کرد اما به نشانه هایی که این روزها زیاد گفته می شود هم امیدی ندارم چون با صحبت های یک عالم دینی در تلویزیون فهمیدم که ظهور امام زمان خیلی زیاد بستگی به آمادگی و رشد مردم داره وگرنه در طی تاریخ بارها نشانه هایی اتفاق افتاده اما باز به دلیل آماده نبودن زمینه، ظهور حضرت به تعویق افتاده است.
بیشتر از هر چیز برایم این اهمیت دارد که آیا برای ظهور حضرت آمادگی دارم؟ در این راستا چه کرده ام ؟ غیر از توجه به مشکلات فردی و خواسته های دنیوی، اصلا چقدر از ته دل برای ظهور حضرت دعا کرده ام؟ در زمان ظهور ایشان در کدام صف قرار دارم؟ واقعا همانقدر که از امام حسین و بزرگیش دم میزنم، در میدان عمل می توانم عامل باشم؟
بهرحال ..
نمیدانم اما شاید ظهور حضرت همین فردا یا شاید چندین و چند سال دیگر باشد. الله اعلم....
باید ببینم کجا هستم.







پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)