سلام

خواستگاری کردن هدفی جز شناخت نداره.
شناختی که منتج بشود به خصوصیات شخصیتی دختر یا پسر، خانواده، مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و خیلی خصوصیات دیگر.

مشکلی که شناخت های غیر حضوری مثل چت، تلفن، اینترنتی داره همینه که خیلی از مسائل رو نمیتونید ببینید و آشکار نمیشه و از طرفی دیگر شما ممنکنه در دام احساسات بیافتین و زمانی که آشنایی حضوری و خانوادگی شد یکسری چیز ها رو دیگه نبینید یا نادیده بگیرید در صورتیکه اگر اولش به این شناخت میریسیدین خیلی براتون اهمیت داشت.

از طرفی زبان بدن باید همراه با شنیدن و گفتن باشه تا شناخت بهتری رو نتیجه بده.
یکی ازدلایل مهم برگزاری جلسات مذاکره مهم مثل هسته ای به صورت حضوری همین موضوع هست.

به نظرم عجله نکنید با یک تماس تلفنی و گفتن شادباش عید و ارزوی سلامتی ازشون وقت بگیرید برای زمانی که شرایط بهتر شد.
موفق باشین