به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 07 تیر 99 [ 00:26]
    تاریخ عضویت
    1392-3-18
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    7,215
    سطح
    56
    Points: 7,215, Level: 56
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 18 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقاي ام وز خيلي ممنونم از صخبتهاي جامع و كاملتون
    من يك مشكل بزرگي كه دارم (به جز موارد فوق !!!) اينه كه نسبت به زمان خيلي شرطي شدم . مثلا همون بيست و دو سه سالگي كه شروع كردم براي اهدافم و موفقيت كتاب خوندم و با مشاورهاي خبره مشوت كردم ، آنها هم درست مثل شما راهكارها و مثالهاي خوبي زدند و من واقعا شارژ مي شدم و با تمام وجود ميگم نميگذاشتم هيچ نقطه منفي درون من ايجاد بشه . اينقدر با خدا حرف ميزدم اينقدر به دعا كردن ايمان داشتم هيچوقت يادم نميره كه هر نوبت از نمازهاي يوميه من نزديك به يك ساعت و نيم طول مي كشيد و بيشترس هم مربوط به دعا كردن و حرف زدن از آرزوهام با خدا بود (كه 90 درصد براي ازداج بود!) . فراموش نميكنم كه چقدر آرامش مي گرفتم و شارژ مي شدم با تمام وجودم به قدرت دعا كردن ايمان داشتم و البته همراه با عمل صالح بودم . واقعا اصلا يادم نمياد تو اون چند سال گناه قابل توجهي مرتكب شده باشم .

    بعد از چند سال پشت سرهم بد بياري آوردم و يادمه خيلي به هم ريخته بودم تا اينكه پيش يك مشاور رفتم كه البته ايشون هم خيلي خوب بودند . يادمه جلسه اول فقط گريه مي كردم و نميتونستم حرف بزنم . روزهاي بعد ديگه فقط خودم حرف زدم و اكثر زندگيم را براشون توضيح دادم و ايشون گفتند كه شما هيچ مشكلي نداريد و خانم عاقل و اتفاقا همسر خيلي خوبي خواهيد شد و اين مشكلات مربوط به جامعه ما و خيلي از جوانان ماست و دوباره براي آرامش ذهن من شروع كرن به توضيح در مورد اينكه آرامش خودت را حفظ كن صبر كن و تفريح كن و البته خيلي مطالب مفيد ديگه .

    ولي حالا ديگه من زمان صحبتهاي ايشون فقط يك جمله تو ذهنم بود : اينكه من تمام اين راهها را رفتم و اين كارها را حفظم ! و حتي خيلي كامل تر از چيزي كه اون مشاور به من گفت. پس چرا الان با وجود اينكه من 5 سال به طور كامل با اين روشها زندگي كردم ولي به اهداف مهمم نرسيدم . اصلا چرا حال من خوب نميشد .

    ولي بازهم از اون آرامش نسبي كه از حرفهاي مشاور گرفتم خودم را قانع كردم و برگشتم به زندگي ولي نه مثل قبل شور انگيز . ديگه نمازها و دعا هام مثل قبل نبود . آروم تر شده بودم ولي نه از نوع مثبت از نوع يه جور شك . شك به اينكه قرار نيست من به همه اهدافم و دعاهام برسم . تا اينكه كم كم زمان گذشت و تو اين دوسال اخير به اين مرحله رسيدم . خيلي راحت گناه مي كنم . تقريبا ديگه اصلا دعا نمي كنم . از هر مجلس مباحثه (چه سخنراني ديني چه روانشناسي چه صحبت در مورد ازدواج) به سرعت فرار مي كنم.

    آقاي ام وز ؛ الان هم كه مطالب شما را خوندم باز يه چيزي درونم قلقلكم داد كه تو تمام اين راهها را رفتي و نتيجه نگرفتي واقعا شرمنده ام كه اينا ميگم.

    همونطور كه گفتم نسبت به گذر زمان شرطي شدم . ميگم خوب چرا درست نشد . تا كي ادامه بدم و همين جاست كه متوقف ميشم. حالا ديگه مشكل من فقط ازداج نيست . انجام همين گناه ، نااميدي از رحمت خدا ، نااميدي شديد از آدمهاي جامعه .

    حالا من چطور ميتونم زمان را فراموش كنم . و بدون اينكه به زمان وابسته باشم به سمت اهدا

    - - - Updated - - -

    ببخشيد ويرايش نداشت . جمله آخرم :

    حالا من چطور ميتونم زمان را فراموش كنم . و بدون اينكه به زمان وابسته باشم به سمت اهدافم حركت كنم ؟

  2. 2 کاربر از پست مفید دل آرام من تشکرکرده اند .

    ستاره آشنا (دوشنبه 04 فروردین 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.