سلام
اومدن به همدردی حس خوبی داره برام...هرچند اعضای جدید رو نمیشناسم ولی یاد قدیما و روزایی که اینجا وقت میگذروندم میفتم....روزای سختی رو میگذوندم که خودمو با تلار همدردی سرگرم میکردم.
امیدوارم همه دوستای قدیم و دوستای جدید حالشون خوب باشه و این روزای پرالتهاب رو خوب بگذرونن...
از کرونا بگم....مامانم کرونا گرفته بود تازه خوب شده، البته تو خونه بود. نامزدمم در حال گذروندن دوره کروناست..حالش خوبه..منم احتمال 99 درصد در حال گذروندن دوره نهفتگی کرونا هستم و به زودی علایمم شروع میشه....جدی میگما...هر سه تا مونم خیلی خونسرد با این بیماری مواجه شدیم...نمیدونم ملت چرا انقد میترسن، فقط تو 5 درصد خطرناکه
جدا از این بیماری روزای خوبی رو دارم میگذرونم...تازه عقد کردم و عشق و محبت و تفاهم زیادی بینمون هست
امیدوارم خدا به دل همه ارامش و حال خوب و عشق ببخشه و مشکلات همه رو حل کنه![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)