سلام
من همیشه افرادی که مثل شما رو میبینم فکر میکنم آخه تو زندگی چه چیزی کم داشتن که ازدواج کردن اونم فردی که با کمی تحقیقات متوجه می‌شدید که عقبه خوبی ندارن
شما حق داشتید تو ذهنتون به هر کسی دلتون میخواد که خواستگار تون بود فکر کنید ولی ازدواج نه و جواب مثبت دادن نه چه بسا آدمها حتی بعد از ازدواج هم ممکن همسرشون رو در مقام مقایسه به دیگران فکر کنند
ولی تا حالا هیچ کس بخاطره فکر تنبیه نکردن چون فکر یک پایش توهمه و خیاله
ولی وقتی به یک نفر جواب مثبت میدید زبانی این دیگه به واقعیت می‌پیونده و از طرف دیگران و حتی خودتون ماخذه میشید که چرا جواب مثبت دادید و چرا تحقیق بیشتر نکردید اونم آدمی مثل منشی که انقدر در ارتباطه
الانم دو تا راه دارید یا همه مهریه نفقه رو ببخشید که حکومت طلاقتو ن میده یا بمونید ولی این موندن شاید موجب بشه که سلامتیتو ن از بین بره چه روانی چه جسمی
امیدوارم تصمیم درست بگیرید و پای یکی دو تا بچه رو به این زندگی باز نکنید چون اونا میفهمن و ذره ذره آب میشن