اخی
ولی خوشحالی خودتون بهتره در خوشحالی خدا که براش نماز میخونید قرار بدید یقینا خوشحالی خدا وابسته به خوشحالی از ته دل بنده های خوبشه
مرسی انشالله برای همه اتفاقای خوب خوب بیفته و حال خوبی برای همه رقم بخوره همچنین برای من
تشکرشده 1,106 در 598 پست
اخی
ولی خوشحالی خودتون بهتره در خوشحالی خدا که براش نماز میخونید قرار بدید یقینا خوشحالی خدا وابسته به خوشحالی از ته دل بنده های خوبشه
مرسی انشالله برای همه اتفاقای خوب خوب بیفته و حال خوبی برای همه رقم بخوره همچنین برای من
gholam1234 (یکشنبه 31 فروردین 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)