سلام
یاد یکی از مشکلاتی افتادم که بین من و همسرم ایجاد میشه.
ایشون وقتی خریدی انجام می ده و من از خریدش انتقاد می کنم که مثلا چرا همچین میوه ای گرفتی یا ... ، بشدت عصبانی میشه.
فکر می کنم اینجور مواقع که می خوام انتقاد از خریدش بکنم اگه هیچی نگم بهتره.یا اینکه بطور غیرمستقیم بگم.







یا اینکه بطور غیرمستقیم بگم.
پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)