ممنونم. البته من قبلا هم به عمده این مطالب پی برده بودم. ولی به هر حال تذکر به جایی بود.باز هم ممنون حامد عزیز
تشکرشده 502 در 230 پست
ممنونم. البته من قبلا هم به عمده این مطالب پی برده بودم. ولی به هر حال تذکر به جایی بود.باز هم ممنون حامد عزیز
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)