سلام ممنون بابت راهنمایی های خوبتون. عذر می خوام بابت تاخیر
کارهای دانشگاه یه کم زیاد بود..
چند روز پیش توی اینترنت خوندم که احساسات درونیِ ما بخاطر کمبود یه سری ویتامین ها هم هست.. مثل b12 و این چیزا.
من بیشتر وقتا یه دفعه گریه می کنم خود ب خود. یا توی فکر می رم. توی اینترنت سرچ کردم نوشته بود بخاطر کمبود ویتامین ها هست و افسردگی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)