سلام ممنونم از این که وقت گذاشتید برای من
mvazعزیز من پرسشنامه رو خوندم و پاسخ دادم زحمت تحلیل نتیجه با شما
حساسیت بین فردی56
تلاش برای عالی بودن17
نظم و سازماندهی20
ادراک فشار از سوی والدین 16(والدین من هیچ وقت انتظار نمره ی عالی یا توقع انچنانی از من نداشتند اما فوق العاده ادم های محتاطی هستند و جرات ریسک و خطر کردن ندارند و این خصلتشون بی تاثیر نبوده در شکل گیری شخصیت من)
هدفمندی23
استانداردهای بالا برای دیگران23
m.varnaعزیز ممنون بابت معرفی سایت و کتاب حتما مطالعه خواهم کرد
دوستان اگه کسی تجربه یا پیشنهادی داره برای حل مشکلات من ،لطفا نظرتون رو اینجا بگید کسی بوده مثل من ؟که تونسته باشه حل کنه مشکلشو؟
راستی من نمیتونم با گوشی وارد سایت همدردی بشم به محض ورود به سایت یه سایت آمارگیری باز میشه که مانع بازدید سایت میشه کسی میدونه علتشو؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)