سلام
خوبین خوشین؟ خوش به حالتون :)
این ماه بالاخره بعد از مدت ها تونستم یه تومن پس انداز کنم. دیروز عصر اومدم خونه دیدم از زیر ماشین مادرجان روغن سرازیره. مکانیکی رفتن همان و پمپ هیدرولیک پژو با تعویض 850 تومن علی برکت الله...
برگشتنه یه بنزین 3000 تومنی هم بهش زدم و عنق و بدترکیب رفتم تا خونه
حس و حالم شرح مودبانه نداره، از دیروز هرچی فحش از بچگی تو گاراژا و مکانیکیا یاد گرفتم دارم نثار باعث و بانی این وضع میکنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)