سلام.
برای چی این چند روز تحمل کنی؟تصمیم گرفتم این چند روز رو که هم اتاقیم نیستش رو تحمل کنم و فعلا بیشتر سالن مطالعه باشم و شب هم بیام بگم بچه ها من خوابم میاد و میشه اگه میخواید بیدار باشید برید اتاق خودتون؟
بهشون بگو بچه ها من میخوام بخوابم چراغ رو خاموش کن بخواب. اتاق تو هست - اونی که باید ناراحت بشه تو هستی که ناراحتم شدی حالا اگر اونا بهشون برمیخوره یا هر چیز دیگه مشکل خودشون هست نه تو که بخوای نگرانش باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)