سلام. ممنون بابت راهنمایی تون.
نه راستش تاحالا با مشاوره صحبت نکردم. فکر نمی کردم مشکل حاد و جدی باشه.. چون اگه خیلی اکتیوم باشم اما اصلا ترجیح نمی دم وقتم رو بذارم برم مسافرت یا کافه یا همنشینی با بچه هایی که هم فکر من نیستن و اصلا دوستم ندارم باهاشون باشم..
نمی دونم شایدم اشتباه فکر می کنم از ابتدا تا انتها










علاقه مندی ها (Bookmarks)