سلام به همه دوستان بعد از یک هفته!
امیدوارم حال همگی خوب باشه.
دوست داشتم اسم ببرم ولی ممکنه کسی از قلم بیفته.
.....
.....
کاش مدیر گرامی فکری بکنن برای اینکه سرور سایت را منتقل کنن داخل که در اینگونه مواقع جایی رو داشته باشیم برای صحبت با دوستان. به هر حال ابن قطعی ها هیچ بعید نیست بیشتر و بیشتر بشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)