به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 98 [ 11:13]
    تاریخ عضویت
    1398-8-13
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    351
    سطح
    7
    Points: 351, Level: 7
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 83.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 21 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بانوی آفتاب نمایش پست ها
    سلام ممنون بابت راهنمایی تون.

    ولی دوستی ای که ممکنه آدم به هم وابسته باشه و قطعا می شه، بعد مثلا پسره بره با یکی دیگه دوست بشه و دختر رو دیگه نخواد، خیلی خیلی وحشتناکه. اصلا تعهدی نیست، رابطه همیشه متزلزله. من دوست دارم یکی باشه که برای همیشه باشه نه که من دوستش داشته باشم ولی بعد از مدتی به راحتی بذاره بره..
    متاسفانه پسرها هم ازبس دختر همه مدلی با هر خصوصیات و ویژگی هایی بخوان در دسترسشون هست و دخترا هم به راحتی دوست می شن با پسری، مخصوصا اینکه پسره از لحاظ ظاهر و البته موقعیت تحصیلی هم پسر خب و موجهی باشه، مگه روی زمین می مونه!!
    اینجا پسرها مخصوصاً پسرهای ایرانی تعدادشون کمتر از دخترهاست، بعد اینکه دخترها تا ببینن پسری از لحاظ ظاهری و شخصیتی و حالا درسی خوبه (از رشته های دیگه مثلا)، سریع میرن باهاش دوست می شن و خیلی باهاش خوب می شن..

    منم شخصیتی ندارم که پسری که دنبال دوست دختر باشه از من خوشش بیاد اصلا! نه لباس پوشیدنم مثل بقیه دخترها خفن و البته کوتاه و این مدلیه.. نه که اخلاق جذابی دارم که پسری رو جذب کنم.. هیچی اصلا..

    البته واقعا اصلا دوست ندارم وارد همچین روابطی بشم.. اینجا خانواده نیست، نظارتی نیست، کسی کاری به کسی نداره، می شه همه کار کرد همه جا رفت، ولی من اول اینکه اصلا دوست ندارم به اعتماد خانواده م خیانت کنم.. و راستش عامل مهمتر اینه که نه حال و انرژی بیرون رفتن، مهمونی رفتن، حتی همون دورهمی هایی که بچه ها توی دانشگاه میرن پیش هم میگن می خندن رو ندارم.

    اصلا حس می کنم پسری از من خوشش نمیاد هیچوقت چون تاحالا هم کسی مایل نبوده
    یک نکته دیگه در ادامه حرفم بگم ، شما الان اتفاقا خیلی از نظر آدم موفقی هستید شما میتونید مثلا بزرگترین آرزوی 80 درصد از جوونای ایران اینه که برن خارج؟ اینکه مشخصه ، شما الان هستی تو این شرایط.

    رشته معماری به نظر میاد رشته خوبی باشه و شما هم تو مقاطع بالا دارید درس میخونید کاش من معماری بودم حداقل!

    و مثلا من رشته ای بودم که خاک بازی و گل بازی میکردیم (متالورژی و ریخته گری) خوب این طبیعی هست تو همه رشته ها از این مسخره بازیها داریم.

    از نظر من مثلا شما الان اون موفقیتی بود که من میتونستم داشته باشم که ندارم مثلا بخوایم از دید شخص من به قضیه نگاه کنیم مثلا تو رشته من خیلی جنس مخالف آنچنان حتی ساده و معمولی هم نبود که ارتباطات شکل بگیره (چقدر ما بدبخت بودیم باز)

    ------------------------------------

    در مورد دخترها همین رو میتونم بگم که صد برابر راحتتر از پسرها میتونن جنس مخالف رو جذب کنن. اینکه شما تو ذهنتون اینطور تصور میکنید که پسرها راحت میتونن با دخترها باشن یعنی تصور کاملا غلط و اشتباه و شما وضعیت آقایون رو نمیدونی مثلا شما برو تو یک چت روم ایرانی یا خارجی اسم دختر داشته باش در 10 دقیقه دهها نفر پیام میدن و دوست دارن ارتباط برقرار کنن و یک آقا ممکنه یک هفته هم نتونه با یک خانوم ارتباط برقرار کنه و اگرم بکنه خدا میدونه اون اصلا خانوم باشه یا سرکاری باشه.


    به نظر من شما حتی اگر شرایط فیزیکی خیلی بدی هم داشته باشید (که با شرایط امروز مثلا با پوشش مناسب و آرایش مناسب تقریبا ممکن نیست) بازم وضعیتتون از متوسط آقایون بهتر هست فقط کافیه اراده کنید طبیعتا تا اینجای کار خودتون نخواستید وگرنه اراده کنید میبینید چی میشه.


    --------------

    در کل من تا اینجای کار یک مقدار گیج شدم ، شما اخلاق خوبی ندارید یا نمیخواید داشته باشید ، پوشش آنچنان (منظور از نظر زیبایی نه کوتاه یا بلند بودن) ندارید یا نمیخواید داشته باشید و نمیخواید ارتباط دوستی و غیره برقرار کنید و پس خوب دیگه از کی دارید گله میکنید ، دنبال شاهزاده با اسب سفید هستید که بیاد؟

    نمیدونم واقعا فوتبالی بخوایم صحبت کنیم نتیجه و خروجی همه چی دست خودتون هست قرار نیست بازی دیگران براتون تعیین کننده باشه بلکه بازی خودتون هست که شرایط شما رو تو جدول تعیین میکنه!

  2. 3 کاربر از پست مفید Mehran1368 تشکرکرده اند .

    maryam988 (دوشنبه 04 آذر 98), Pooh (جمعه 08 آذر 98), بانوی آفتاب (یکشنبه 03 آذر 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.