سخت نگیر اگه با کسی دوست نشی نمیفهمی آدما چجوری هستن ، درسته شاید به جدایی ختم بشه ولی نباید به اون فکر کرد و کلی لحظات خوب خواهی داشت
سخت نگیر اگه با کسی دوست نشی نمیفهمی آدما چجوری هستن ، درسته شاید به جدایی ختم بشه ولی نباید به اون فکر کرد و کلی لحظات خوب خواهی داشت
maryam988 (دوشنبه 04 آذر 98), بانوی آفتاب (یکشنبه 03 آذر 98), بابک 1369 (سه شنبه 05 آذر 98)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)