سلام. چیزی که من بین صحبتاتون متوجه شدم، ورود سریع شما به فاز احساسات و رد و بدل کردن هدایا و... بود. خب قطعا اگر دختری پخته و عاقل و فهمیده باشه از پسری که تلاش میکنه سریع رابطه رو به فاز احساسات بکشونه فاصله میگیره. شما بایستی روند آشنایی رو به این شکل پیش ببرید: اول باید ببینید از نظر ظاهر و موقعیت ظاهری به همدیگه کشش و تمایل دارید؟ بعد باید ببینید میتونید به عنوان دو انسان بالغ، با همدیگه گفتگو کنید و اینکه آیا از نظر فکری هم جهت هستید و همدیگه رو میفهمید و درک میکنید یا خیر. بعد از اون باید در مورد ارزش ها و خط قرمز هاتون با جزئیات و تفصیل صحبت کنید ببینید به توافق میرسید یا خیر. بعد از اون، ببینید میتونید کنار هم گفتگو های شاد و دوستانه داشته باشید؟ میتونید کنار هم اوقات خوبی رو سپری کنید؟ اصلا میتونید با هم بخندید یا خیر؟ بعد از همه اینها، اگر همه چیز خوب پیش بره و با هم متناسب باشید، کم کم و آهسته احساسی بینتون شکل میگیره و هر چی زمان میگذره و آشنایی و شناختتون از همدیگه بیشتر میشه، احساساتتون هم عمیق تر و بیشتر میشه نسبت به هم. چرا؟ چون ارزش ها و خط قرمز های هم رو میدونید، هر چالشی سر راهتون بیاد با گفتگو و تبادل نظر حلش میکنید و چون زبان همدیگه رو میفهمید و تفاهم دارید، بحث ها و مشاجره هاتون بی نتیجه نمیمونه و حل میشه، چون هم فکر و هم مسلک هستید، میتونید با هم اوقات خوشی داشته باشید و از با هم بودن لذت ببرید و...
حالا، حدس من اینه که دختر خانم متوجه شدن که علی رغم اینکه شناخت و آشنایی بینتون ناقص مونده، شما سعی دارید رابطه رو احساسی ببرید جلو، و این باعث شک و ترس و بدبینی و دو دلی در ایشون شده.
اگر اینطور نیست، در مورد روند آشناییتون بیشتر بنویسید که بشه بهتر راهنمایی کرد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)