به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آذر 98 [ 10:00]
    تاریخ عضویت
    1395-7-04
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    5,613
    سطح
    48
    Points: 5,613, Level: 48
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 70.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    426

    تشکرشده 287 در 117 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام. چیزی که من بین صحبتاتون متوجه شدم، ورود سریع شما به فاز احساسات و رد و بدل کردن هدایا و... بود. خب قطعا اگر دختری پخته و عاقل و فهمیده باشه از پسری که تلاش میکنه سریع رابطه رو به فاز احساسات بکشونه فاصله میگیره. شما بایستی روند آشنایی رو به این شکل پیش ببرید: اول باید ببینید از نظر ظاهر و موقعیت ظاهری به همدیگه کشش و تمایل دارید؟ بعد باید ببینید میتونید به عنوان دو انسان بالغ، با همدیگه گفتگو کنید و اینکه آیا از نظر فکری هم جهت هستید و همدیگه رو میفهمید و درک میکنید یا خیر. بعد از اون باید در مورد ارزش ها و خط قرمز هاتون با جزئیات و تفصیل صحبت کنید ببینید به توافق میرسید یا خیر. بعد از اون، ببینید میتونید کنار هم گفتگو های شاد و دوستانه داشته باشید؟ میتونید کنار هم اوقات خوبی رو سپری کنید؟ اصلا میتونید با هم بخندید یا خیر؟ بعد از همه اینها، اگر همه چیز خوب پیش بره و با هم متناسب باشید، کم کم و آهسته احساسی بینتون شکل میگیره و هر چی زمان میگذره و آشنایی و شناختتون از همدیگه بیشتر میشه، احساساتتون هم عمیق تر و بیشتر میشه نسبت به هم. چرا؟ چون ارزش ها و خط قرمز های هم رو میدونید، هر چالشی سر راهتون بیاد با گفتگو و تبادل نظر حلش میکنید و چون زبان همدیگه رو میفهمید و تفاهم دارید، بحث ها و مشاجره هاتون بی نتیجه نمیمونه و حل میشه، چون هم فکر و هم مسلک هستید، میتونید با هم اوقات خوشی داشته باشید و از با هم بودن لذت ببرید و...
    حالا، حدس من اینه که دختر خانم متوجه شدن که علی رغم اینکه شناخت و آشنایی بینتون ناقص مونده، شما سعی دارید رابطه رو احساسی ببرید جلو، و این باعث شک و ترس و بدبینی و دو دلی در ایشون شده.
    اگر اینطور نیست، در مورد روند آشناییتون بیشتر بنویسید که بشه بهتر راهنمایی کرد.

  2. 4 کاربر از پست مفید خانم مهندس تشکرکرده اند .

    javid73 (دوشنبه 20 آبان 98), miss seven (دوشنبه 20 آبان 98), Pooh (سه شنبه 21 آبان 98), zolal (دوشنبه 20 آبان 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.