سلام
ما کنترل 100 درصدی به عوامل محیطی خارجی خودمون نداریم ،،
ولی چند تا راهکار هست :
1- اول اینکه خودمون چشمانمون و رفتارمون پاک باشه ( چون هر جور که ما رفتار کنیم ، دیگران هم با ما همان جور رفتار می کنند )
2- موارد که دست خودمون هست را ر عایت کنیم ( منظور این هست جوری نباشیم که انگشت نمای مردم باشیم چه از نظر ظاهر و چه آرایش و چه رفتار و ...)
3- سرسنگین بودن
4 - افکار خودمون هم مهمه ....باید مثبت فکر کنیم و ذهنمون را در مسیر وسواسی قرار ندیم
5- توکل به خدا







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)