به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #4
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام دوستان عزیز ؛

    خیلی ممنونم از اینکه تجربتون رو به اشتراک گذاشتین و بهره مند شدیم ...

    آقای محمد 89 خیلی به جمله ی قشنگی اشاره کردین ... واقعا دغدغه ی اکثر آدمای امروز همینه که مدام دنبال تأیید از جانب دیگران هستن و همین باعث اضطراب و ترس میشه و باعث میشه از همین نعمت ها و داشته های گرانبهایی که توی زندگیشون دارن چشم بپوشن و همین موجب کمالگرایی هم میشه .... البته بنظر من نباید عرف جامعه را زیر پا گذاشت ولی نباید هم اینقدر به بعضی مسائل اهمیت داد که آدم خودش خیلی رنج و سختی بکشه و تنها به فکر چشم و هم چشمی باشه .... مثلا یه چیزی که چند وقت پیش یکی برام تعریف میکرد این بود که دخترش با دوستانی میگرده که وضع مالیشون خیلی بهتره و همه چیز براشون فراهمه و اونوقت دختره ناراحته و از وضع زندگیش راضی نیست ..... در حالیکه همه ی این چیز ها ظاهرا خوب بنظر میاد و ممکنه توی زندگیشون سختی های زیادی داشته باشن .
    این جمله هست که میگه :ظاهر زندگی دیگران رو با باطن زندگی خودتون مقایسه نکنید .

    .................................................. .................................................. ...........................................

    سلام آقا غلام

    سخن شما هم بسیار سنجیده و درسته و باهاش کاملا موافقم ولی یه سری چیزا هست اون هم اینکه در نظر اول کسی با سخنش و درک و فهمش شناخته نمیشه و اغلب نگاه ها به ظاهر طرفه و خب البته طبق نظریه های روانشناسی، نوع لباس پوشیدن یه شخص هم تا حدی نشون دهنده ی شخصیت طرف مقابل هستش .... ولی آره خیلی مهمه ...کلا انسان موجود پیچیده ایه .... صرفا حتی اگر یه کسی خیلی با ادب و متین و با وقار باشه توی موقعیت نا مناسبی اگر قرار بگیره یه جور دیگه بشه و شخصیت واقعیش آشکار بشه ....برای همین واقعا شناخت آدما سخته ....

    خودممم به زودی از تجربیاتم میگم براتون...
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  2. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    zahramohammadi (پنجشنبه 12 خرداد 01), خانم مهندس (یکشنبه 12 آبان 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.