من یه چیزی توی ذهنم هست، میذارم اینجا. نمیدونم چقدر موافقین باهاش.
یه عبارتی داریم به نام "با کلاس". مثلا میگیم ایییی چقدر باکلاسه این یارو!!! به نظر من ملاک با کلاس بودن نه به ظاهر و قیافه، نه به شغل و موقعیت اجتماعی، نه به سطح در آمد و دارایی ها، نه به نژاد و شجره فامیلی و نه به جنسیت است، بلکه فقط و فقط انسانیت و جوهره وجودی هر کسی است که نشون میده طرف چقدر با کلاسه.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)