سلام
اگر همسرت ناراضیه به نظرم فعلا به فکر نقل مکان نباش
نقل مکان هم دردسرهای خودشو داره که اگه یکی از طرفین ناراضی باشه اونقدر غرغر می کنه که کام طرف مقابلو کاملا تلخ کنه
سعی کن راضی بشه بعدا برید
در زمانهای مناسب ازش خواهش کن ولی بگو اگر نارضایتی داشته باشی نمی خوام و رضایت صد در صدی تو برام مهمه
اینکه خونتون رو باید اجاره بدید و بعد یه خونه اجاره کنید کلی دردسر داره ممکنه مستاجرتون بد باشه و خونه رو خراب کنه یا اجاره اش رو نده پول بنگاه باید بدید، دردسر اسباب کشی و بد بودن صاحبخونه جدید رو هم بهش اضافه کن
اگر همسرت توجیه نباشه برای جابجایی و بخواد زورکی بیاد اوقاتت رو تلخ می کنه چون اوقات خودش هم تلخ میشه باید با رغبت بیاد
واقعا واجب هم نیست که کل 15 روز رو خونه پدرت باشی چند روز برو چند روز نرو فعلا تا یه استقلال نسبی هم داشته باشی
گاهی مادرت بیاد پیش شما
گاهی هم تنها باش
باید این مدل زندگی رو بپذیری
اگر هم مورد اورژانسی پیش بیاد که بالاخره خانواده همسرت هستن
هرچقدرم بی خیال باشن بازم موارد اورژانسی رو میشه ازشون کمک گرفت








علاقه مندی ها (Bookmarks)