سلام ملکه عزیز ممنونم از وقتی که گذاشتید و با حوصله جواب دادید . دقیقا همین مسائلی که ذکر کردید درسته و من همشون رو تک تک دارم زندگی میکنم . پیشنهادتون بابت یکسال مستاجربودن امتحانی ما عالی بود اما مشکل من اینه که همسر من آدم کمالگرایی هست حتی میگفت اگه جابجا شدیم باید منزل بهتر و بزرگتر از اینی که داریم رو تهیه کنیم . وقتی من گفتم چرا حتما بزرگتر و بهتر ؟؟ و این خودش مستلزم زمان هست که ما پس انداز هم نداریم و کلی طول میکشه تهیه هزینه اش... من نمیدونم این رو میگه که زمان بخره یا کلا منصرف ام کنه و در حد یه مسکن موضعی وعده میده یا چی ... اگه اینجوری نبود مستاجر بودن عالی میشد و خم میتونستیم بهتر موقعیت رو برآورد کنیم .
گرچه اینم بگم در همین حد که راضی شد در حد حرف که ما منتقل بشیم اونم با نارضایتی ایشون و انتظار همکاری نداشتن من از ایشون وقتی جابجا بشیم خودش حاصل کلی التماس و اشک و آه بود !!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)