به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 44 از 193 نخستنخست ... 4142434353637383940414243444546474849505152535464748494144 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 431 تا 440 , از مجموع 1928
  1. #431
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام
    با سه تا بچه، مامانم و مامانش رفتیم کربلا. آون هم پیاده روی کربلا.



    خیلی سخت بود.

    الان هم استرس عقب ماندگی درسی بچه ها را دارم.

    دلم نمی خواست اولین سفرم را این طور برم.
    از پیاده روی اربعین خاطره خوبی نداشتم. رفتم که یک خاطره خوب جایگزین کنم ولی....

    به همه خوش گذشت به جز من.

    هنوز مشکلم با پیاده روی اربعین سرجاشه.

  2. 11 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    Eram (شنبه 27 مهر 98), miss seven (شنبه 04 آبان 98), Mvaz (شنبه 27 مهر 98), paiize (یکشنبه 05 آبان 98), فکور (یکشنبه 28 مهر 98), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 28 مهر 98), الهه زیبایی ها (شنبه 04 آبان 98), زن ایرانی (شنبه 27 مهر 98), سرشار (شنبه 04 آبان 98), شمیم الزهرا (شنبه 04 آبان 98)

  3. #432
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    سلام


    هنوز مشکلم با پیاده روی اربعین سرجاشه.
    سلام

    زیارتتون قبول.

    به یاد سختی های بانوی اول کربلا در مسیر منتهی به شام و کربلا. حضرت زینب س ،،،،،،،،،،،،،،،،،

  4. 8 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 04 آبان 98), paiize (یکشنبه 05 آبان 98), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 28 مهر 98), الهه زیبایی ها (شنبه 04 آبان 98), بی نهایت (پنجشنبه 02 آبان 98), سرشار (شنبه 04 آبان 98), شمیم الزهرا (شنبه 04 آبان 98)

  5. #433
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام بینهایت عزیز، زیارت شما قبول باشه التماس دعا.

    دین ما آسون گیره شما هم کمی آسون بگیر هم به خودت و هم بچه ها.

    امسال خیلی دلم هوای کربلا کرد خوشا به سعادت همه ی اونهایی که تونستند و رفتند که بی شک لطف خدا شامل حال همشون شده. توفیق زیارت اون هم زیارت امام حسین(ع) یک رزق معنوی خیلی خیلی بزرگه. انشالله رزق معنوی همه مردم دنیا روزافزون.

  6. 9 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 04 آبان 98), Mvaz (شنبه 27 مهر 98), tavalode arezoo (یکشنبه 28 مهر 98), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 28 مهر 98), الهه زیبایی ها (شنبه 04 آبان 98), بی نهایت (پنجشنبه 02 آبان 98), سرشار (شنبه 04 آبان 98), شمیم الزهرا (شنبه 04 آبان 98)

  7. #434
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 07:36]
    تاریخ عضویت
    1394-10-27
    نوشته ها
    436
    امتیاز
    18,255
    سطح
    85
    Points: 18,255, Level: 85
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    1,913

    تشکرشده 953 در 325 پست

    Rep Power
    101
    Array
    سلام همدریهای عزیزم.خیلی وقته نیومدم تالار.امیدوارم تواین مدت اتفاقهای خوبی براتون افتاده باشه ومشکلاتی رو که باهاشون دست به گریبان بودین حل شده باشه،واما حال من..
    به لطف خدا وبعد از اون کمک خیلی از دوستان اینجا مشکلات روابط من وهمسرم کاملا حل شده بطوریکه احساس میکنم حتی از اوایل ازدواجمون هم منو بیشتر میخواد.مشکلات مربوط به خونوادمم هم هنوز سرجاشه ولی یه حسی بهم میگه به زودی از خوب شدن رابطه اونا هم انشالله اینجا مینویسم.مینویسم که بالاخره بعد چندسال تونستم خونوادمو ببینم
    فقط امیدوارم این آرزوی من خیلی دیرنشه که ازلحاظ روحی واقعا دیگه توانشو ندارم

  8. 11 کاربر از پست مفید tavalode arezoo تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 04 آبان 98), Mvaz (شنبه 04 آبان 98), paiize (یکشنبه 05 آبان 98), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 28 مهر 98), الهه زیبایی ها (شنبه 04 آبان 98), بی نهایت (پنجشنبه 02 آبان 98), رنگین (یکشنبه 28 مهر 98), سرشار (شنبه 04 آبان 98), شمیم الزهرا (شنبه 04 آبان 98), صبا_2009 (چهارشنبه 01 آبان 98)

  9. #435
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 مرداد 04 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    16,214
    سطح
    81
    Points: 16,214, Level: 81
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 764 در 211 پست

    Rep Power
    73
    Array
    سلام . حال و احوالتون رو به راهه ؟


    چقدر جالب دیگه اون پسر بچه ۲۰ ساله نیستم که کلی حرف برای گفتن داشت !!! اصلا چیزی به ذهنم نمیرسه ! به نظرم دلیل همه اون پر حرفی ها و زیاده گویی ها ، ذهن نا آرومم بود .

    یه دوست نسبتا جدیدی هم بینمون هست که اتفاقا از قضا خیلیم قدیمیه . میدونستم یه روز دوباره بر میگردی . خوش بر گشتی

    آقای کری شما خوبی ؟ شما هم از اون دوستای جدید قدیمی هستی که ما خیلی دوسش داریم

    خانم بی نهایت زیارت قبول . امیدوارم کدورت های گذشته برطرف شده باشه . اگر هم که نشده ، من عذر خواهی میکنم و امیدوارم حلال کنید

    ام رضا کجاست ؟ دیگه نمیاد ؟ نام کاربری جدیدی نداره ؟

    فدایی یار یادت به خیر !

  10. 7 کاربر از پست مفید سرشار تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 04 آبان 98), Mvaz (شنبه 04 آبان 98), paiize (یکشنبه 05 آبان 98), tavalode arezoo (سه شنبه 07 آبان 98), الهه زیبایی ها (شنبه 04 آبان 98), شمیم الزهرا (شنبه 04 آبان 98)

  11. #436
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلااااااام خانومها و اقایون
    صبح بارونی تون به خیر
    الهی که
    روز و هفته مونو پرشور و پرثمر کنیم با این رحمت خدا
    به به ذوق کردم
    چقدر دل انگیز این بارون
    و البته خداکنه امروز از اندازه لذت این بارون کم نشه چون
    کسی لباس و کفش مناسب نداره:(
    چون اسنپ گیرش نمیاد:(
    ترافیک هم که نگو...یا حسین
    امید به خدا.....ان شالله کسی دیرش نشه

    خب خداروشکر صبا و سون pooh آرزو هم اومدن فقط موند
    یدونه گیسو....
    گیسو جون بیا دیگه..باورم نمیکنم که نیستی
    قایم شدی داری مارو نگاه میکنی
    .اصلا وقتی تو نیستی مزه نداره اینجا
    بیا کارت دارم میخوام سوال بپرسم ازت:)
    اهای چوخ بیلمیش گلیسن یا یوخ....الیم اقیما دیمه میش
    اشکال نداره میخوای با یِ نام کاربری دیگه بیا...الان مد
    به قول اقای سرشار دوست جدید قدیمی:)

    همگی خوش باشید

    - - - Updated - - -

    راستی این استیکره چرا این شکلیه!!
    چرا دوتاشون دارن با حرص میزنن بد اخم کردن...مردم اعصاب ندارن

  12. 6 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 04 آبان 98), Mvaz (شنبه 04 آبان 98), tavalode arezoo (سه شنبه 07 آبان 98), سرشار (سه شنبه 07 آبان 98), شمیم الزهرا (شنبه 04 آبان 98)

  13. #437
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام دوستان خوبم چقدر دلم میخواست این روزها که عطر پاییز میده کمی وقت بیشتری داشتم میتونستم درس بخونم...

    واقعا ای بچه ندارها استفاده کنید از لحظات آزادتون چون بعدا حسرت نداشتن اینهارو میخورید.

    دلم میخواد تو این هوای دل انگیز برم کتابخونه و غرق درسام بشم. مثل اون زمانها با خودم فلاسک چای و بیسکوییت ساقه طلایی از نوع شوکولات دارش ، کتابیار (یک وسیله که کتاب روش میذارن تا گردن خم نشه)، کلی خودکار و روان نویس و ماژیک شبرنگ رنگ و وارنگ بردارم و برم تو دنیای خودم (من همیشه به خاطر داشتن اینهمه خودکار رنگی تو دانشگاه مسخرم میکردن ولی لذتی برام داشت که نگو، حداکثر به خاطر تند تند درس دادن اساتید من همروو یکرنگ تو چرک نویس مینوشتم بعد میومدم خونه یا خوابگاه با خیال راحت رنگ و وارنگ تو دفتر اصلیم وارد میکردم بله اینجور آدم شادیم من .... دلم برای کاغذ رنگی چسبیام که چند رنگشو داشتم و نکته های درسامو مینوشتم میزدم به صفحه مورد نظرم تنگ شده...

    یکبار من از کلاس رفتم بیرون و خودکارام رو میزم رها بود وقتی برگشتم دیدم یکی از همکلاسیم خودکارامو برداشته داره ادای خودکار عوض کردن منو درمیاره و همه دارن ریسه میرن واقعا بانمک ادامو درمیاورد یادش بخیر

    ظهر پاییزی همه شما عزیزان به خیر و نیکی

  14. 10 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 04 آبان 98), Mvaz (شنبه 04 آبان 98), paiize (یکشنبه 05 آبان 98), tavalode arezoo (سه شنبه 07 آبان 98), فکور (دوشنبه 06 آبان 98), نیکیا (یکشنبه 05 آبان 98), الهه زیبایی ها (یکشنبه 05 آبان 98), رنگین (شنبه 04 آبان 98), سرشار (سه شنبه 07 آبان 98)

  15. #438
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام دوستان عزیز و دوست داشتنی خودم
    امیدوارم حال همتون خوب خوب باشه .... سلامت باشین ... کنار خانواده تون همیشه شاد باشین و سفره زندگیتون پر برکت باشه ان شاءالله بحق امام حسن مجتبی (ع)

    همینطور سلام عرض میکنم به آقای سرشار گرامی ...خوشحالم که دوباره سر زدین به تالار ....شما هم مثل من متوجه حضور دوست جدید اما قدیمی تالار شدین مگه نه؟ ولی خودشون خیلی دوست دارن توی سایه باشن

    امیدوارم همیشه شاهد حضور پر رنگشون توی تالار باشیم ..چون واقعا تالار به وجود چنین مشاور هوشمندی نیاز داره .

    راستی الهه زیبایی ها من موندم تو دختر این همه انرژی رو از کجا میاری ؟
    استیکر ها و شکلک ها هم خیلی جالب و بامزه بودن .
    خوشحالم که دوستای خوبی مثل تو توی تالار دارم

    برای همتون دوستای خوبم در این تالار بحق بهترین فرستاده ی خدا حضرت محمد (ص) سلامتی و دلی شاد خواهانم .

    به خداوند بزرگ و منان میسپارمتون

    راستی یه خبر خوب !
    بهتون پیشنهاد میکنم کتاب 4 اثر از فلورانس اسکاول شین رو بخونین چون واقعا عالیه ...
    من مدتیه بخشی از این کتاب رو خوندم و خیلی تأثیر گذاشته توی تفکرو دیدم نسبت به زندگی و هر اتفاقی که میفته .... خوندن این کتاب رو از دست ندید دوستان خوبم
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  16. 6 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    paiize (یکشنبه 05 آبان 98), tavalode arezoo (سه شنبه 07 آبان 98), فکور (دوشنبه 06 آبان 98), الهه زیبایی ها (یکشنبه 05 آبان 98), سرشار (سه شنبه 07 آبان 98)

  17. #439
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام بر همگی

    اَلْحَمْدُ ِللهِ الَّذِي جَعَلَنِی مِنْ اُمَّهِ مُحَمَّد (صَلَّى اللّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ)

    تسلیت باد سالروز رحلت پیامبر(ص) و امام حسن علیه السلام

    خدایا مارا مشمول دعای آن حضرت در حق امتش قرار ده

    راه پیمایی اربعین دعاگو بودم..... خدا نصیبتان کند این نعمت بی بدیل را

  18. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 05 آبان 98), tavalode arezoo (سه شنبه 07 آبان 98), نیکیا (یکشنبه 05 آبان 98), الهه زیبایی ها (یکشنبه 05 آبان 98), سرشار (سه شنبه 07 آبان 98)

  19. #440
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    نمی دونم تازگی کجا شنیدم یا خوندم که:

    در مواجهه با وقایع، اون کلمه ی اولی که از ذهن ما می گذره، خیلی اثر گذارتر از چیزیه که به نظر می رسه. مثلا وقتی یه نفر می پیچه جلوی ما، اون کلمه ی "احمق" دونه ی درختِ عصبانیت و پرخاشگری ایه که بعدش به سرعت رشد می کنه. ولی اگه اولین کلمه حاکی از احساسِ همدلی ما با اون فرد باشه، بعدش هم عصبانی نمی شیم.

    من جزء آدم هایی هستم که در مجموع نسبت به آدم ها مثبت اندیشم. اما...

    نمی تونم این کلماتِ بی شعور و بی مصرف و احمق رو از روی این آدم بردارم. نمی تونم که نمی تونم....

    می دونم اگه این کلمات نبودن، اول صبحی اعصابم به هم نمی ریخت و الان قلبم از عصبانیت در آستانه ی ترکیدن نبود. حواسم از برنامه هام پرت نمی شد و روز خیلی بهتری برای کار کردن داشتم.

    ساعت هایی که می گذرن، برای من حکم "زندگی" رو دارن. خواستم بنویسم "طلا" دیدم ارزشش خیلی از طلا بالاتره. ای کاش و ای کاش بتونم هدرشون ندم. بتونم خرجِ خودم و خرجِ ارتقاء خودم کنم، نه خرجِ تلاش بیهوده برای یه موجودِ....

    یه موجودِ....
    .
    .
    .
    یه بنده ی خدا که حتما اونم به اندازه ی من برای خالقش عزیز و محبوبه....

    آره، این خیلی بهتره.

    همه ی انسان ها، همه ی خرگوش ها، همه ی حلزون ها، همه و همه، الان دارن با یه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنن. باید با یه ناملایماتی کنار بیان و راهشون رو به سمت اهدافشون باز کنن. خونِ من که از بقیه رنگین تر نیست. این آدمم از خیلی از آدما بی شعور تر و بی مصرف تر و احمق تر نیست. آره... واقعا نیست.

    بهتره به جای اینکه بخوام فضای بهتری داشته باشم، دنیا برام جای بهتری باشه، زندگیم کمتر سختی و رنج داشته باشه، بخوام خودم در همین فضا و همین زندگی، بهتر باشم. این به انصاف نزدیک تره.

    راستی سلام... هیچکسو غیر از شما نداشتم که باهاش حرف بزنم...

    من حالم خوبه، عصبانی نیستم و کلی کار دارم که انجام بدم. امیدوارم شما هم خوب باشید و روزهای قشنگی داشته باشید.

  20. 11 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 07 آبان 98), Mvaz (یکشنبه 05 آبان 98), paiize (یکشنبه 05 آبان 98), tavalode arezoo (سه شنبه 07 آبان 98), فکور (دوشنبه 06 آبان 98), آنیتا123 (دوشنبه 06 آبان 98), الهه زیبایی ها (یکشنبه 05 آبان 98), خانم مهندس (یکشنبه 05 آبان 98), زن ایرانی (دوشنبه 06 آبان 98), سرشار (سه شنبه 07 آبان 98)


 
صفحه 44 از 193 نخستنخست ... 4142434353637383940414243444546474849505152535464748494144 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.