سلام همدریهای عزیزم.خیلی وقته نیومدم تالار.امیدوارم تواین مدت اتفاقهای خوبی براتون افتاده باشه ومشکلاتی رو که باهاشون دست به گریبان بودین حل شده باشه،واما حال من..
به لطف خدا وبعد از اون کمک خیلی از دوستان اینجا مشکلات روابط من وهمسرم کاملا حل شده بطوریکه احساس میکنم حتی از اوایل ازدواجمون هم منو بیشتر میخواد.مشکلات مربوط به خونوادمم هم هنوز سرجاشه ولی یه حسی بهم میگه به زودی از خوب شدن رابطه اونا هم انشالله اینجا مینویسم.مینویسم که بالاخره بعد چندسال تونستم خونوادمو ببینم
فقط امیدوارم این آرزوی من خیلی دیرنشه که ازلحاظ روحی واقعا دیگه توانشو ندارم









علاقه مندی ها (Bookmarks)