به نام خدا
سلام
در محضر آقا امام رضا(ع) دعاگوی همه همدردیها بودم.
انشاالله همه همدردیها به خصوص نفرات بعدی ، خاصه نفر بعد ، به زودی زود به محضر آقا مشرف بشوند ، تشرفی خاص.
دوستانی که طلبیده شدند ، ما رو هم فراموش نکنند.
.
در پناه حق.
تشکرشده 878 در 168 پست
به نام خدا
سلام
در محضر آقا امام رضا(ع) دعاگوی همه همدردیها بودم.
انشاالله همه همدردیها به خصوص نفرات بعدی ، خاصه نفر بعد ، به زودی زود به محضر آقا مشرف بشوند ، تشرفی خاص.
دوستانی که طلبیده شدند ، ما رو هم فراموش نکنند.
.
در پناه حق.
گر در طلب منزل جانی ، جانی / گر در طلب لقمه نانی ، نانی
این نکته رمز اگر بدانی ، دانی / هر چیز که در جستن آنی ، آنی
مولانا
ویرایش توسط Aram_577 : سه شنبه 23 مهر 98 در ساعت 17:02
miss seven (سه شنبه 23 مهر 98), Mvaz (سه شنبه 23 مهر 98), سحر بهاری (سه شنبه 23 مهر 98)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)