سلام
وقت تون بخیر
یه کبوتر که تو آسمون پرواز میکنه، خیلی چیز ها میبینه و دلش میخواد. شاید یعضی هاشون بخوان بیشتر اوج بگیرند. ولی یه چیز دست و بالشون رو میبنده و مجبورن دوباره به زمین برگردند. جوجه هاش گرسنه اند و باید براشون غذا تهیه کنه. هیچ چیز دنیا، هیچ لذتی در دنیا بالاتر از جوجه هاش نیست.
انسان ها هم از اون کبوتر که احساس و عقل بیشتری دارند. نتیجه اینکه اون آقا بچه و مادر بچه اش در اولویت اول قرار داره.
شما هم قطعا تو زندگی تون اهداف و الویت هایی دارید.
خوب انسان علاوه بر نیاز های جنسی، از ازدواج خلا های عاطفی، کمک های فکری، روحی و غیره رو نیز نیاز داره. مثلا همین قضیه کادو گرفتن نشان از این داره که نیاز عاطفی دارید.
نگاه کنید آرامش کدام یکی در زندگی بیشتره؟
1- کارگزی که روز مزد کار میکنه و از کار فرداش خبر نداره!
2- کارگری که یه قرارداد چند ساله با صاحب کارش بسته!
قطعا پاسخ همه جواب دو هست. ذاتا انسان ها دنبال اهداف پایدار تر هستن و دوست دارند، باغچه ای رو که آبیاری میکنند، برای یک عمر گل بده، نه اینکه موقتی باشه.
به نظرم من، با خودتون خلوت کوچکی کنید، اول ببینید خودتون رو چقدر دوست دارید؟ چقدر به خودتون اهمیت میدین؟ بعد از خودتون بپرسید اهداف تون تو زندگی چیه؟ این هدف هاتون چقدر پایداره ؟ برای رسیدن به این اهداف چه کار هایی باید انجام بدین؟
هیچ وقت برای بلند شدن از زمین دیر نیست. آینده و اهداف قشنگش منتظر شما هستن. اراده کنید و از زمین بلند شید. بگید من خودم رو دوست دارم و نمیگذارم موج ها و لذت های دنیا برای من تصمیم بگیرند. این منم که با قدرت و توانایی هام میتونم برای زندگی ام تصمیم سازی کنم و بهش جهت بدم.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)