سلام دوست عزیز
من نه نمیخوام پاسخ کوبنده بدم نه میخوام شما رو به ماورا حواله بدم.
اون آقا رو هم قضاوت نمیکنم. این که میگه به شما علاقه داره. فرض کنیم اصلا ایشون درست بگه.
من میگم اصلا شما صرفا از زوایه خودت به موضوع نگاه کن.
یه آقای متاهل چقدر ممکنه که از همسرش جدا بشه و بیاد با شما زندگی کنه؟ اگر به فرض همسر اولش بفهمه و جدا بشه فکر میکنید اون آقا شما رو مقصر از هم پاشیدن زندگی اش نمیدونه؟ چقدر احتمال داره اون عشقی که دنبالش هستید رو بهتون بده؟
من میخوام یه حدس بزنم. اگر اشتباهه بفرمایید. من فکر میکنم شما هنوز در خاطرات دوران خوبی که با اون آقا داشتی هستی.
شما یه زمانی نه گفتید و اون رابطه رو خاتمه دادید.
خیلی چیزها در زندگی بازگشت پذیر نیستن. تاپیک بنده رو ببینید. آدم خیلی وقتها تصمیم هایی میگیره و بعدا با نتایجش روبرو میشه.
سعی کنید این آقا رو فراموش کنید. شاید خیلی سخت باشه. ولی اگر واقع بینانه نگاه کنید آینده ای در این رابطه برای شما نیست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)