سلام چرا میگی نمیتونی فراموشش کنی ...!
من با صمیمی ترین دوستم عاشق یه دختر بودیم اما جفتمون هم خبر نداشتیم تا اینکه یروز اومد گفت عاشق یکیم بیا مارو به هم برسون من هم با تمام نیرو رفتم جلو وقتی قرار کزاشتن تازه فهمیدم چی شد دنیا رو سرم خراب شد مونده بودم بین 2 تا انتخاب سخت عشقم یا دوستم داشتم دیوونه میشدم سه ماه گذشت وقتی مطمئن شدم عقد کردن دیگه از زهنم پاکش کردم فکر نکنی به این راحتی نه اگه شوهر نداشت راضی بودم تا آخر عمرم با عکسش زندگی کنم حالا چه برسه به خودش بله گذاشتمش کنار چون اون الان صاحب داره (بگذریم که تو اون سه ماه به من چی گذشت ) با اجازتون الان زخم معده دارم قرص اعصاب میخورم چه میشه کرد قسمت ما نبود تو هم برو دنبال سرنوشتت *فراموشش کن*