با سلام
شرایط سخت برا همه ست ،،،هر آدمی تو زندگیش شرایط خاص خودش را داره ،
حتی مورچه ها هم سختی های خودشون را دارند
مورچه ها راضی اند و با زندگی تعامل می کنند
ولی ما انسانها ....
به نظرم اولین قدم موفقیت در هر کاری اینکه خودمون را قربانی حوادث زندگی ندونیم ،
امیدمون را از دست ندیم و از گذشته ها درس بگیریم .
.................
در روابط خانواده ،،مشکل از اونجا شروع میشه که هر کی می خواد حرف خودش باشه ،،
یادمان باشه حاصل جمع هر عددی با صفر،،، خود اون عدد هست !
برای بازی برد برد تلاش کنید
.................
مشکلات همیشه هست و با هجرت ما به هدف دیگه،،باز سر کله یه مشکل دیگه پیدا میشه :)
و این خوبه !
چون ما انسانها با چالش ها هست که رشد می کنیم ،،،
تجربه های ما در دوران زندگیمون ،، چراغی هستند در این مسیر
............
حتما با یه مشاور صحبت کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)